Hotel Muntanya & Spa - Prullans

Gastronomiske hoteller, komfort, hvile og god mad

(www.catalunya.com/what-to-do/savour/rest-and-fine-dining-at-gastronomic-hotels)

Familiehåndtering og personlig behandling er to af de akser, som dette badge drejer sig om, og som manifesteres i mere end 48 turistindlogeringsvirksomheder i hele det katalanske område, fra femstjernede hoteller til charmerende vandrerhjemme og pensionater, beliggende midt i naturen eller i miljøer landdistrikter, med maksimalt 60 værelser og 120 senge, for at garantere en personlig service til alle gæster.

Det drejer sig om boliger, der reklamerer for autentisk, traditionel og kreativ køkken, fremstillet med lokale produkter, med territoriets egenskaber og kvalitet.

Et eksempel er L'Algadir del Delta, i Ebre-deltaet, det første hotel i Catalonien, der får miljømærket for sit miljøengagement, dets alma mater, kok Joan Capilla, anerkendes af gæster og spisesteder for hans lidenskab for lokale produkter og for hans ekspertise inden for madlavning.

God hvile og god mad er det, som Hotel Restaurant Diego (www.hotelrestaurantdiego.com/) også tilbyder, en lille landlig indkvartering meget tæt på Parc Natural del Delta de l’Ebre og Parc Natural dels Ports, frugt af indsatsen og erfaringen af Arasa Cid-familien, der er ansvarlig for at bevare essensen af et køkken så autentisk og unikt som i dette område i den sydlige del af Tarragona.

Se alle de opdaterede oplysninger for at rejse til Catalonien her: www.catalunya.com/info/covid