Circle K stiller alle sine butikker til rådighed for Børns Vilkår

Lige nu henter alle tilmeldte skoler, institutioner og familier gratis bagebokse hos deres lokale Circle K-butik. For lige om lidt starter Bag for BørneTelefonen, hvor alle kan bage og sælge kager og brød til fordel for BørneTelefonen. Circle K stiller derfor sit netværk af butikker til rådighed for at gøre det nemt for deltagerne at gøre en forskel for udsatte børn og unge. Hvis du ikke har tilmeldt dig, kan du stadig bage for den gode sag.

Som en del af det gode samarbejde mellem Circle K og Børns Vilkår, kommer det naturligt, at Circle K stiller sig til rådighed i forbindelse med distributionen af de gratis bagebokse til Bag for BørneTelefonen, der løber af stablen fra oktober til december.

Circle K har i flere år solgt BørneKaffe til fordel for Børns Vilkår og BørneTelefonen. Sidste år slog Børnekaffe-indsamlingen rekord, og Circle K kunne føre mere end 1,1 mio. kr. videre til BørneTelefonens vigtige arbejde.

Butikker over hele Danmark gør distributionen nemmere for Børns Vilkår

Circle K har over 185 butikker i Danmark. Derfor giver det god mening, at virksomheden stiller sine butikker til rådighed:

”Vi er stolte og glade for vores gode, langsigtede samarbejde med Børns Vilkår. Og derfor giver det kun god mening, at vi med vores store netværk af butikker kan gøre distributionen af bagebokse lettere, så skoler, institutioner og familier i hele Danmark nemmere kan hente en bageboks og bage til fordel for børn og unge, der har det svært,” fortæller Camilla Simonsen fra Circle K, ansvarlig for partnerskabet med Børns Vilkår.

Alle kan stadig nå at bage for BørneTelefonen

Det er desværre ikke længere muligt at bestille den gratis bageboks, fordi alle boksene er blevet revet væk. Alligevel kan alle stadig være med til at støtte op om den gode sag med sine egne ingredienser: Du kan nemlig stadig tilmelde dig på Børns Vilkårs hjemmeside, dog uden at modtage en bageboks.

Konceptet fungerer nemlig sådan, at man blot tilmelder sig, bager sine kager og brød, som man så sælger til sine naboer, kollegaer, familie eller andre. Pengene overfører man derefter direkte til Børns Vilkår.

Læs mere om hvordan hos Børns Vilkår.

• Medier, kommunikation

• bake-off