Butikschef Bente Jensen fra Circle K i Vordingborg blev rørt til tårer over at modtage den prestigefulde pris som årets butikschef i Circle K

I fredags kårede Circle K Danmark årets butikschef for det netop afsluttede regnskabsår ’19. Prisen gik til butikschef Bente Jensen fra Circle K i Vordingborg, som blev hyldet på scenen i festlige omgivelser til kædens ’KICK OFF’ fest.

Prisen som årets butikschef går til den butikschef, som gennem året har udmærket sig på særlig vis og gjort en ekstra indsats. Og det må man sige, at Bente har. Thomas Galsgaard Larsen, Senior Director i Circle K, giver denne begrundelse for, hvorfor valget i år faldt på Bente Jensen. ”Bente er den bedste i Danmark på pricecheck samt stærk på alle performance KPI’er og ligger klart over målet på alle butikkens målsætninger. Bente er en butikschef, som har formået at udvikle et stærkt medarbejder team, som stråler af energi og motivation i mødet med vores kunder”

Bente Jensen har tidligere været ansat i Shell, men da Circle K i 2016 købte en række Shell stationer i Danmark, takkede Bente ja til at skifte og blive ansat i Circle K. Det er en beslutning, hun ikke har fortrudt, da hun elsker, at der altid sker noget nyt, og der hele tiden er nye kampagner og initiativer i pipelinen.

”Det er et kæmpe skulderklap at få, og jeg blev meget rørt over at vinde denne pris – og overrasket. Der er så mange dygtige mennesker i Circle K, så jeg blev virkelig paf, da mit navn blev råbt op. Jeg er meget glad for mit arbejde, og især mine medarbejdere i butikken har også en kæmpe andel i denne fornemme pris, siger Bente Jensen.

Bente har været butikschef på Circle K i Vordingborg siden oktober 2017, og før det var hun i Næstved. Privat er Bente gift med Torben og har 2 voksne børn, der er flyttet hjemmefra. I marts måned føjede hun endnu en titel til sit visitkort, da hun blev farmor til en lille dreng. I sin fritid bruger hun masser af tid i sin store have, på kulturelle oplevelser og linedans.

For yderligere information, kontakt venligst:

Senior Director Thomas Galsgaard Larsen tlf.: 4029 6111

Butikschef Bente Jensen , Circle K Vordingborg, tlf.:2525 8937

• Biltrafik

• årets butikchef

Circle K Danmark er en af landets førende brændstofleverandører med over 100 års virke i detailhandelsbranchen. Circle K har 221 stationer med tilhørende butik, hvoraf mange er døgnåbne.

Circle K's øvrige services omfatter bl.a. fyringsolie og diesel til opvarmning og industri.

Internationalt har Circle K-koncernen et bredt netværk af stationer i bl.a. Skandinavien, Polen, de baltiske lande og Nordamerika.