Gå til indhold
Citroën fejrer nytåret med skarpe priser på C4, der giver besparelser på henholdsvis 40.000 og 50.000 kr.

CITROËN FEJRER DET NYE ÅR MED GODE NYTÅRSKUP

Citroën tager traditionen tro hul på det nye år med et brag af en nytårskur. Over hele landet inviterer Citroën-forhandlerne til Åbent Hus både den 7.-8. og den 14.-15. januar fra kl. 11 til 16. Der vil ikke alene være lidt godt til ganen, men også gode tilbud på de mest populære modeller, som frister med komfort, udstyr og attraktive priser.

SPAR OP TIL 50.000 KR. PÅ C3

Citroën C3 er mærkets bestseller og har i flere år ligget helt i top på salgslisten. Den alsidige og komfortable bybil er stadig et frisk pust på vejene med det karakteristiske Citroën-design og nu frister Citroën med to kampagnemodeller, der både er veludstyrede og skarpt prissat: C3 You til 142.990 kr. og C3 Concorde Ltd. til 149.990 kr. – begge med 1.2 L benzinmotor 83 hk.

En af nytårsfestens fine raketter er C3 Concorde Ltd. Den er udstyret med: 16” fælge, aut. klimaanlæg, 7” touch skærm med Apple CarPlay, nøglefri adgang & start, regnsensor, el-foldbare sidespejle med varme, DAB + radio med 6 højttalere samt el-sideruder for og bag. Prisen for C3 Concorde Ltd. er 149.990 kr., hvilket er en besparelse på hele 50.000 kr. (førpris 199.990 kr.)

SKARP PRIS PÅ C4

Den unikke crossover C4 er et perfekt eksempel på en moderne Citroën, der er baseret på mærkets kerneværdier. Det aerodynamiske design bygger bro mellem elegancen fra en coupé og robuste SUV-elementer og når man sætter sig bag rattet, opleves den helt særlige Citroën-komfort. Alle versioner er som standard udstyret med Progressiv Hydraulisk Affjedring®, der absorberer ujævnheder på vejen og giver en ”flyvende tæppe”-effekt, mens de bløde kvalitetsmaterialer og Advanced Comfort® sæderne inviterer til en oplevelse af velvære i kabinen.

Kampagnemodellen C4 Carré med 1.2 L benzinmotor 100 hk fås til 249.990 kr. (førpris 289.990 kr.). Den er udstyret med bl.a. 10” touch skærm, aut. klimaanlæg, Apple CarPlay, bakkamera, varme i forsæder samt City Pack, der indbefatter baksensor, navigation og fartpilot.

C4 Concorde stjæler rampelyset med en pris på 289.990 kr. og en besparelse på 50.000 kr.(Førpris 339.990 kr.) Den har samme udstyr som C4 Carré, men er til gengæld udstyret med 1.2 L benzinmotor 130 hk og automatgear.

Hvis den nye bil i 2023 skal være elektrisk, er ë-C4 Electric Concorde en oplagt mulighed. For kun 279.990 kr. er det muligt at få en suveræn komfortabel og støjsvag køreoplevelse. Rækkevidden for ë-C4 er fra 343 til 354 km WLPT afhængigt af version, mens opladningstiden 0-80 % er 30 min. ved max. ladeeffekt (100 kW).

Ë-C4 Electric Concorde har en ydelse på 136 hk og en udstyrsliste, der bl.a. omfatter: 18” alufælge, 10” touch skærm, bakkamera, Apple CarPlay, varme i forsæder, 3-faset lader samt City Pack, som indeholder baksensor, navigation og fartpilot. Nytårsprisen på 279.990 kr. giver en besparelse på 20.000 kr. (Førpris 299.990 kr.)

PRIVATLEASING FRA 1.895 KR./MDR

Citroën-forhandlerne står klar til at rådgive om både salg og privatleasing. Citroën tilbyder KAPOW privatleasing, hvor der kan vælges mellem en korttidsleasingaftale på 12 mdr. og en traditionel leasingaftale på 36 mdr.

C3 ICONIC 1.2 L benzinmotor 83 hk kan privatleases til 1.995 kr./mdr. i 12 mdr. Udbetalingen er 5.995 kr. og den samlede betaling for hele perioden er 30.535 kr. med et kilometerantal på 10.000 km.

Ønsker man en længere periode, kan C3 Concorde 1.2 L benzinmotor 83 hk privatleases i 36 mdr. for kun 1.895 kr. om måneden. Ved denne løsning er udbetalingen er 4.995 kr. og den samlede betaling er 73.815 kr. Kilometerantallet er 10.000 pr. år, men har man et større kørselsbehov, er der mulighed for at tilkøbe flere km.

Hanne Langsig Sørensen

Pressekontakt Head of Group PR +45 21 72 51 72