Gå til indhold
CandyKing lancerer sin største nordiske efterårskampagne nogensinde i et stærkt samarbejde med  SF Anytime.

Pressemeddelelse -

CandyKing lancerer sin største nordiske efterårskampagne nogensinde i et stærkt samarbejde med SF Anytime.

Kampagnen, som er det første og største brandinitiativ i CandyKings historie, lanceres i Sverige, Norge og Danmark. Kampagnen, der er udviklet sammen med SF Anytime, implementeres gennem hele kunderejsen, både i købte og egne kanaler. Fra radio, digitale- og sociale platforme til outdoor reklamer i løbet af efteråret. Kampagneperioden understøttes også med instore-materiale i butikkerne med tilbud om at få en valgfri udlejningsfilm fra SF Anytime, når du køber bland selv-slik CandyKing.

Vi vil altid gerne tilbyde underholdning i verdensklasse til en hyggelig stund hjemme hos familien. Hvilken bedre måde findes end at kombinere sit favoritslik med en god film på en kold efterårsaften, siger Jessie Ross Skärvad, Head of Marketing & Sales hos SF Anytime.

Stellan Petersen, Salgsdirektør Pick&Mix Danmark, hylder også samarbejdet: "Det føles så godt at lancere den første og største kampagne nogensinde i Danmark for CandyKing. Vi er det foretrukne brand og koncept indenfor Pick & Mix, og når du er så stor, som vi er, bør det også opleves! Det er vigtigt at vise, at vi fokuserer på butikken og foretager trafikskabende aktiviteter, der styrker vores relationer og skaber resultater".

Med den store nordiske efterårskampagne fortsætter CandyKing med at opbygge brandet og styrke sin position som premium leverandør af bland selv-slik.

CandyKing har de senere år udført et omfattende brandingarbejde. Vi har forvandlet vores univers med udgangspunkt i forbrugerne, og som nu bliver taget ud i en stor nordisk kampagne, fortæller Pernille Sørensen, Trade Marketing Manager Pick&Mix, Cloetta Denmark, og fortsætter: "Vi har gennemført flere kundeundersøgelser, der danner grundlag for, hvordan vi vil arbejde med design, aktiveringer, markedsføring og kommunikation i fremtiden. Denne kampagne handler om at være der, hvor forbrugerne er, og skabe en den helt rigtige forbrugeroplevelse. For os topper den i oktober med vores første radio- og Outdoor reklamer nogensinde."

Om kampagnen

Få en udlejningsfilm fra SF Anytime, når du køber bland selv-slik fra CandyKing.

Hvordan?

1. Køb for mindst 40 DKK bland selv-slik fra CandyKing
  2. Login på vores CandyKing aktivitetsplatform
  3. Scan og registrér kvittering
  4. Værdikode afsendes
  5. Nyd din film til dit favoritslik

Periode: Uge 36-44

Efterårskampagnen er udviklet af CandyKing sammen med SF Anytime, med støtte fra agenturet River som er ansvarlig for kampagnens materiale, og agenturet Dobedai som er ansvarlig for radio.

Om SF Anytime

SF Anytime blev grundlagt i 2002 og har et af de bredeste udlejnings- og købstilbud inden for streaming i de nordiske-og baltiske lande. De tilbyder alt fra de nyeste blockbustere fra Hollywood til andre kvalitetsfilm og tegneserier. Tjenesten er tilgængelig via operatører som Telia, Tele2, Allente og hos andre som sin egen service direkte til forbrugerne (www.sfanytime.com).

SF Anytime er en del af filmselskabet SF Studios, som igen ejes af Bonnier.

Kategorier

CandyKing er Nordens største leverandør af bland-selv slik, og markedsleder i 5 af de mest slikelskende lande; Danmark, Sverige, Norge, UK og Finland inkl. Baltikum. Vi fylder dagligvarehandlen med en pallette af farver og smage med mere end 500 varianter på tværs af markederne. Fra bland-selv slikkens introduktion til i dag, er konceptet kun blevet mere og mere elsket, en fast del af familiehyggen og den ekstra forkælelse. Det er det eksklusive valg, det er dine favoritter. CandyKings position forpligter. Vi har muligheden og ansvaret for at være en game changer. Vi har store ambitioner for konceptet og vil stræbe efter at alle i verden skal føle lykken ved at vælge sine favoritter. For os er glæden ved smag og valgfrihed ikke kun en selvfølge, men en ret. Vores ønske er, at det også er det for dig. Så Pick it, Mix it, Love it!

Pernille Sørensen

Trade Marketing Manager P&M 29994211
    Stellan Petersen

Sales Director Field Sales & Pick&Mix, Cloetta Danmark 29435799