Julegaveidé: Køb verdens bedste streamingtjenester endnu billigere

Bredbånd.dk har samlet en masse guides til, hvordan du via nogle simple trin køber adgang nogle af verdens mest populære streamingtjenester endnu billigere. Den perfekte julegave til alle, der elsker film, serier og musik.

Med få dage til juleaften kan det være både svært og stressende at finde den perfekte julegave. Men løsningen er lige her! Bredbånd.dk har samlet en masse guides til, hvordan du får nogle af verdens mest populære streamingtjenester. Nogle af dem kan du få meget billigere end normalprisen og andre har vi normalt ikke adgang til fra Danmark.

Netflix til 17 kr. og Tidal til 12 kr.

Ved at følge trinene i de enkelte guides kan du eksempelvis tegne et Netflix-abonnement til 17 kr. eller et abonnement på musiktjenesten Tidal til kun 12 kr. om måneden - på den måde kan du f.eks. give et halvt eller et helt års abonnement på en streamingtjeneste i julegave uden at smadre budgettet.

Guiden til Tidal findes på Mobilabonnement.dk

Du finder alle guides her:

Sådan får du dansk Netflix til 17 kr.

Sådan ser du Hulu i Danmark

Her er den ultimative men ukendte streamingtjeneste for alle sportsfans

Streamingtjenesten til dig, der elsker britisk tv – Kun 32 kr.

Sådan streamer du kampe fra Premier League – lovligt og meget billigt

Sådan får du Tidal til 12 kr – spar 87 procent

• Livsstil

• streaming
  • julegaver

Compriso er en af Nordeuropas førende virksomheder inden for leadgenerering, og har specialiceret sig i online forbrugerportaler. Compriso står bag nogle af de førende sammenligningsportaler i Danmark, Norge, Sverige og Tyskland.

Hver måned bliver Comprisos platforme brugt af mere end 500.000 forbrugere i Skandinavien og Tyskland. I Danmark står vi bl.a. bag Mobilabonnement.dkBredbånd.dk og Valutaomregner.dk

Kasper Skov Jensen

Pressekontakt Head of Content +45 27 57 76 01