Copyright: Weidmüller/ Patrice Kunte

Conrad Electronic og Weidmüller Group fejrer 10 års forhandlersamarbejde

Conrad Electronic og Weidmüller Group har haft et vellykket samarbejde siden 2009 – en succeshistorie, der nu er blevet belønnet med Weidmüller Partnership Award som anerkendelse for det fremragende samarbejde med forhandling af elektroniske komponenter og systemer inden for automatisering, energi og transport. Prisen blev overrakt i overværelse af et stort publikum ved Weidmüllers stand på Hannover-messen 2019.

Weidmüller Group fremstiller og sælger et bredt udvalg af over 40.000 produkter af høj kvalitet fra mere end 80 lokationer verden over. Det fulde produktudvalg udbydes til alle lande i Europa med stadigt stigende salgstal fra lager via Conrad Electronic eller via cross-docking.

"Conrad er en af Weidmüllers vigtigste kort i vores online distribution," udtaler Roger Kroon, Vice President Global Distribution Management hos Weidmüller, og anerkender således det mangeårige salgssamarbejde mellem de to virksomheder. "Siden starten af vores samarbejde har Conrad opnået et kraftigt øget salg af vores produkter. Weidmüller er meget glad for at være en del af denne succes."

Andreas Lippert, Vice President, B2B DACH, Conrad Electronic, tilføjer: "Denne pris fra Weidmüller er en særlig ære for os. Det bekræfter det gode samarbejde, vi har haft igennem mange år, og viser, at det med Weidmüllers produktsortiment er lykkedes at opfylde kundernes behov i de sidste ti år."

I mere end 160 år har Weidmüller været synonymt med effektivitet, kompetence og driftssikkerhed inden for maskinteknik, procesindustri, fremstilling af udstyr og komponenter, energi og transport.

Som den velkendte ekspert Weidmüller er, understøtter producenten sine kunder og samarbejdspartnere verden over med produkter, løsninger og serviceydelser inden for energi, signaloverførsel og data. Firmaet har sat sig ind i brancherne og markederne og kender til fremtidens teknologiske udfordringer.

Weidmüller udvikler løbende innovative, bæredygtige og værdiskabende løsninger til dækning af individuelle behov. Samlet set sætter Weidmüller barren for industrielle opkoblings- og tilslutningsmuligheder.

Weidmüller Group har produktionsanlæg, salgsselskaber og forhandlere i mere end 80 lande med omkring 4.700 medarbejdere.

Fra den 1.- 5. april 2019 præsenterede Weidmüller på Hannover-messen et bredt udvalg af løsninger, der baner vejen for erhvervsmæssig udnyttelse af IoT (Internet of Things), samt nye innovative løsninger til konstruktion af styreskabe og modulopbyggede systemløsninger til decentralisering af anlæg. Dette optimerer potentialet med hensyn til industri 4.0.

Yderligere oplysninger om Weidmüllers produkter og serviceydelser hos Conradelektronik kan findes her

På billedet: Jose Carlos Alvarez Tobar, Chief Marketing & Sales Officer; Dr. Timo Berger, Managing Director / Executive Vice President Region CE; Franziska Klein, Marketing Distribution; Roger Kroon, Vice President Global Distribution Management; Berndt van Nüss, Manager Catalogue, web- og værktøjsforhandlerne von Weidmüller og Pirjo Niemi, VP Strategic Marketing, B2B Europe, Andreas Lippert, Vice President, B2B DACH; Michael Schlagenhaufer fra Conrad Electronic ved prisoverrækkelsen.

Download fotos her