Smart lysstyring på byggepladser via app og mobil TORAN LED-byggeprojektør fra Brennenstuhl.

Conrad Elektronik integrerer 770 Brennenstuhl-produkter i sit produktsortiment

Conrad Elektronik udvider sit produktsortimentet ved at integrere yderligere 770 Brennenstuhl-produkter i sit udvalg.

"Inklusive de produkter, der allerede tilbydes på markedet, har vi nu over 1.100 Brennenstuhl-produkter i vores sortiment. Næsten alle produkter er tilgængelige fra lager, og det er kun store mængder eller omfangsrige varer, der leveres via distributionscenter eller direkte levering fra producent", siger Martin Merkl, Product Manager hos Conrad Elektronik.

"Med vores omfattende sortiment henvender vi os til brugere lige fra erhverv til gør-det-selv-entusiaster. Vi har den rigtige løsning til enhver opgave inden for strømfordeling og belysning", siger Werner Laich fra Brennenstuhl. "Produktsortimentet omfatter strømskinner, forlængerkabler og kraftfordelere samt halogen- og LED-spotlys til indendørs og udendørs brug samt til byggepladser. LED-lygter og lommelygter, radiostyrede konsoller og løsninger til det smarte hjem fuldender sortimentet."

Centrale produkter i det brede sortiment af strømskinner fra Brennenstuhl omfatter en 6-vejs stikdåse med kontakt i sort (aluminium) og en kabellængde på 3 m samt en 8-vejs stikdåse med overspændingsbeskyttelse i blå (metallisk) med jordkontakt og en kabellængde på 2,5 m. Begge er designet til indendørs brug og kan klare belastninger på op til 3.500 W.

I Brennenstuhl-sortimentet er det også værd at bemærke en multi-strømfordeler i gummi til byggepladser og permanent udendørs brug med et oliebestandigt neoprenkabel på 2 m H07RN - F 5G4.0 og certificeret automatisk afbryder. Huset til denne robuste og stød-, aldrings- og vejrbestandige strømfordeler er designet til temperaturer fra -30 til +80 °C. Byggepladsens strømfordeler har to 5-benede CEE-koblinger til 400V/16A, en 5-benet CEE-kobling til 400V/32A og fire jordkontaktkoblinger til 230V/16A.

Det er værd at bemærke det smarte TORAN LED- byggeprojektør fra "THE BIG FIVE by Brennenstuhl". Takket være Bluetooth-teknologi kan det smarte LED-arbejdsspotlys styres problemfrit via appen, og flere spotlys kan tændes og slukkes synkroniseret eller tidsstyret.

Den mobile Bluetooth LED- byggeprojektør TORAN fås i tre versioner: med 3000 lumen og lysnetdrift, 3800 lumen og integreret Li-Ion-batteri, herunder en USB-forsyningsfunktion, samt 5000 lumen med lysnetdrift og ekstra stænksikkert stik.

Et højdepunkt i Brennenstuhls sortiment af belysningsløsninger er et batteridrevet LED-arbejdslys med en udgangseffekt på 30 W og en lysstrøm på 2.600 lm (dagslyshvid). Den mobile projektør er velegnet til indendørs og udendørs belysning ved omgivelsestemperaturer fra -5 til +40 °C og har beskyttelse af batteriet mod overopladning og fuld afladning. Belysningsvarigheden ved 100 % effekt er 2,5 timer, ved 50 % effekt 5 timer.

De nyeste produkter fra Brennenstuhl omfatter den ekstremt robuste ORUM LED-byggeprojektør med en udgang på 50 W (4.000 lm), som er perfekt egnet til kontinuerlig udendørs brug pga. sin IP54-beskyttelsesklasse og det oliebestandige 5-meters kabel. Takket være lysstrålevinklen på 360° giver LED-arbejdslyset et omfattende belysningsområde, der muliggør ideel rumbelysning med blændfrit arbejdslys. Den bærbare LED-projektør kan bruges lodret, hængende eller monteret på et stativ.

En anden nyskabelse er den robuste X-Gum-kabeltromle, der er fremstillet af en speciel gummiblanding. Den er brudsikker, stødsikker, ældnings- og vejrbestandig og er derfor designet til kontinuerlig og professionel brug. Takket være det praktiske, integrerede håndtag er kabeltromlen altid klar til brug og kan let transporteres. X-Gum fås som tom tromle, kabeltromle eller CEE-kabeltromle.

Billedet kan downloades i både høj og lav opløsning ved at klikke her.