Conrad Sourcing Platform har over 250.000 produkter, der sigter specifikt mod indkøb af værktøj og værkstedsudstyr. Billedkilde: Conrad Elektronik

Fokus på værktøj og værksted hos Conrad Elektronik

Hvad enten det gælder en nyanskaffelse eller udvidelse af værkstedsudstyr, er Conrad Elektronik en kompetent partner med over 250.000 produkter inden for værktøjs- og værkstedssortimentet.

• Simple produktvalg, hurtige indkøbsprocesser og omfattende tjenester
  • Alsidigt kvalitetsværktøj og TOP-mærker til mange B2B-applikationer
  • Ekspertløsninger inden for arbejdssikkerhed

Conrad Elektronik er godt på vej til at blive Europas førende B2B-indkøbsplatform med hensyn til tekniske driftsbehov i virksomheder, og man tilbyder nu sine erhvervskunder et endnu bredere udvalg af produkter samt en række tjenester. Det sker for at kunne imødekomme B2B-kundernes behov i endnu større grad samt på en mere målgruppeorienteret vis. Det er med til at gøre det lettere for kunderne at handle på Conrad Sourcing Platform, og produktprogrammer samt de særlige Conrad-løsninger vil atter være fokuspunktet i de målrettede kvartalskampagner i 2021.

Vi lægger ud med værktøjs- og værkstedssortimentet, der består af mere end 250.000 varer. Det inkluderer elektriske værktøjer, håndværktøjer samt produkter til værkstedsudstyr. Sortimentet inkluderer imidlertid ikke kun effektive værktøjsopbevarings- og fastgørelsesløsninger, men også alt inden for arbejdssikkerhed, uanset om det er til kontinuerlig brug på byggepladser, til daglig brug i Facility Management, til vedligeholdelse i industrien eller f.eks. i bilindustrien. B2B-kunder inden for vedligeholdelse og pleje samt installation eller konstruktion får således deres komplette tekniske driftskrav dækket i henhold til en lang række tekniske applikationer.

Takket være langvarige relationer med producenter og leverandører kan Conrad Elektronik garantere, at de nyeste innovationer og produkter altid forhandles, og at selve indkøbsdelen kan klares lynhurtigt. Det eksisterende udvalg af værktøjer og værkstedsudstyr inkluderer topmærker som Bosch, Makita, Dremel, Metabo, Knipex, Wera, Toolcraft, Fischer, HellermannTyton, 3M, Uvex, Weller, Gedore, Wiha, Fein, Loctite og DeWalt, og der er her altid tale om en høj produktkvalitet.

Udover de mange forskelligartede produkter tilbyder Conrad Sourcing Platform også omfattende tjenester. I tilfælde af at den ønskede vare eller reservedel ikke kan findes online, er det muligt at gøre brug af en anden løsning: Man kan få hjælp af Conrad Procurement Service-teamet, der søger i leverandørnetværket over hele verden. En anden service, der hjælper med at løse kundeproblemer hurtigt og nemt og dermed gør indkøbsdelen endnu lettere, er den individuelle tilbudstjeneste.

”Med Conrad Sourcing Platform imødekommer vi vores kunders behov for effektive digitale løsninger via enkle, hurtige og omfattende indkøb. Vi sikrer en bred vifte af produkter og produktkvalitet gennem vores høje kvalitetsstandarder. Individuelle indkøbsforbindelser via Smart Procure, OCI-webshop eller e-kataloger automatiserer ordreprocesserne i væsentlig grad. For os består platformøkonomi af det optimale netværk af maskiner og mennesker: Uanset om det gælder online communities, kundeservice, key account-teams eller forretningsrådgivning i vores filialer, kan vores kunder stole på, at Conrad fortsat yder en personlig service”, understreger Ralf Bühler, administrerende direktør hos Conrad Electronic.

Flere oplysninger om den aktuelle kampagne