Med den nye W-serie udvider Conrad Ledlenser-porteføljen, så den nu også omfatter robuste, kraftfulde og fleksible lygter til arbejdsbrug. Foto: Ledlenser

Nye premium arbejdslygter fra Ledlenser

Ideelle til håndværk og industri: De bærbare arbejdslygter i den nye W-serie tilbyder et perfekt lysbillede til professionelt arbejde og en mobil brug.

• Effektive: Høj lysstyrke med lang driftstid
  • Kompakte: Altid lige ved hånden, overalt
  • Robuste: Holdbare, selv ved en ekstrem belastning

Pålideligt lys til enhver tid – uanset om det er på byggepladsen, i elskabet eller på værkstedet. Fagfolk stiller forskellige krav til deres belysning, alt afhængigt af anvendelsesområdet: Justerbare farvetemperaturer og højere farvedifferentiering understøtter fagfolk, når de tester kabler. I VVS- og varmebyggeri kan man lokalisere utætheder ved hjælp af UV-lys. Inden for automobilmekatronik er det vigtigt med et fladt lampehoved til belysning af smalle områder. Maler- og lakarbejde kræver et ensartet lys med fleksible monteringsmuligheder. "Da vi udviklede de 7 modeller i den nye W-serie, havde vi præcis disse krav i tankerne," fortæller Guido Geratz, produktchef hos Ledlenser. Virksomheden fra Solingen tilbyder nye premium arbejdslygter, der nu kan købes på Conrad Sourcing Platform.

Mere lysstyrke, gennemtænkte funktioner

Med den nye W-serie tilbyder Ledlenser bærbare LED-lygter til professionel brug i industri og handel, så der kan opnås endnu bedre resultater: Udover den velkendte Ledlenser-lyskvalitet scorer de 7 lygter point på deres effektivitet og kombinationen af en høj lysstyrke og lang batteritid. De er desuden udstyret med gennemtænkte funktioner og fremstillet af robust plast, der kan modstå ekstrem slitage. Takket være den noprede overflade ligger lygterne sikkert i hånden. Alternativt kan de alt afhængigt af modellen fastgøres ved hjælp af clips, krog, stativ eller en magnet. Med undtagelse af den batteridrevne pencillygte W2 Work er alle lygterne i W-serien udstyret med genopladelige Li-Ion-batterier. W-seriens arbejdslygter erstatter den tidligere iW-serie: De nye modeller er lysere end deres forgængere og udstyret med et USB-C-interface. Takket være batteri- og ladeniveauindikatoren kan du altid se, hvornår lygten skal tilsluttes strøm. Alle lygterne har en transportlås, der beskytter dem mod at blive tændt ved en fejl. Ledlenser tilbyder også 7 års garanti på alle 7 modeller i den nye W-serie (i stedet for 2 år, som man gjorde tidligere).

7 nye modeller på én gang

Den ultrakompakte clipslygte W1R Work har et drejeled samt et drejeligt lampehoved, der bidrager til en fleksibel belysning. Takket være de integrerede magneter kan den placeres fleksibelt. Pencil- og testlampen W2R Work i lommeformat belyser detaljer med spotlys samt store områder med projektørlys. Alternativt fås denne pencillygte også i den batteridrevne variant W2 Work. Den kompakte og kraftfulde W4R Work-lygte tilbyder ligeledes spot- og flood-lys. Den kan drejes 180° og kan nemt fastgøres ved hjælp af en magnet eller et stativ. Den særligt kraftige W5R Work-model er velegnet til at belyse større arbejdsområder og har udover en magnetisk base også en fastgørelseskrog. Den fleksible W6R Work-model har et udfoldeligt, roterende lampehoved og kan dermed også belyse snævre, vinklede områder. Den kraftfulde lygte W7R Work tilbyder en trinløst justerbar farvetemperatur fra neutral til kølig hvid, hvilket muliggør en bedre identifikation af farveforskelle og dermed gør det nemmere at skelne mellem eksempelvis kabler. Denne model er også udstyret med UV-lys (365 nm), hvilket er nyttigt ved lokalisering af lækager eller kontrol af dokumenter. Flood LED-lyset med et homogent premium lysmønster belyser også større arbejdsområder, og lampen kan fastgøres fleksibelt ved hjælp af en base med magnet eller metalkrog.

Her kan du finde produkterne i den nye W-serie fra Ledlenser.