Coor har fået sin første hotelrengøringskontrakt i Danmark

CABINN har valgt Coor som ny serviceleverandør af hotelrengøring i Esbjerg og Odense. Aftalen træder i kraft pr. 1. oktober 2016.

Kontrakten med CABINN er Coors første kontrakt med hotelrengøring i Norden. Aftalen indebærer housekeeping af hotellets værelser og faciliteter i begge byer.

- Det er spændende at få en kontrakt på et helt nyt marked for Coor, og vi ser frem til samarbejdet med CABINN. Hotelrengøring i Danmark drives fortsat ofte inhouse af hotellerne, hvorved vi ser et stort vækstpotentiale i denne branche for professionelle rengøringsydelser. Med CABINN-kontrakten har Coor mulighed for at vise hotelbranchen, at vi er et godt housekeepingalternativ, siger Jørgen Utzon, adm. direktør for Coor i Danmark.

Coors kontrakt med CABINN inkluderer, udover en almindelig housekeeping-kontrakt, også et ”all inclusive concept”, hvor CABINN løbende får rengjort i dybden og afkalket diverse. Det vil betyde, at der ikke forekommer ekstra rengøringsarbejde i perioden.

- Vi har valgt Coor i Danmark, da de er en del af en større virksomhed, som har bevist, at de kan leve op til deres kunders krav. Desuden har de medarbejdere ansat, som har stor kendskab til hotelrengøring, hvorved vi har tiltro til, at Coor vil løse de forskellige opgaver og træne personalet ifølge vores ønsker i hotelbranchen, siger Lone Christensen, driftsdirektør for CABINN A/S.

Venligst kontakt nedenstående ved mere information

Jørgen Utzon, adm. direktør, Coor Danmark, +45 2363 7178, Jorgen.utzon@coor.com

Lone Christensen, Driftsdirektør, CABINN A/S, +45 2128 5403, lc@CABINN.com

Coor er en ledende nordisk facility management-leverandør, både inden for integrerede og komplekse serviceløsninger (IFM) og single services. Coor tilbyder serviceydelser inden for interne services (soft FM), ejendomsservice (hard FM) og strategisk rådgivning i form af innovation og udvikling af kundernes servicevirksomhed. Ved at udføre, lede, udvikle og effektivisere kundernes servicevirksomheder, understøtter Coor kundernes kerneforretning samt skaber merværdi over tid. Vi kalder det smart service – SERVICE med IQ.

I Danmark servicerer Coor dagligt over 20.000 servicebrugere på mere end 300 adresser. Der er 6.300 medarbejdere ansat, primært i Danmark, Sverige, Norge og Finland og årsomsætningen lød på 6,08 mia. DKK pr. 30.6.16. Coor er børsnoteret på Nasdaq Stockholm. Læs mere på coor.dk.