Coor skal stå for prestigefyldte opgaver i Tele2’s nye hovedkontor

Kontrakten med Tele2 og Klövern i Sverige påbegyndes i slutningen af efteråret 2016 og er opdelt i to. Aftalen med Tele2 omfatter serviceydelser såsom rengøring, receptionsservice, omstilling og kaffe til deres 1.800 ansatte. Lejeaftalen med ejendommens ejer, Klövern, indebærer, at Coor skal stå for kantinen i ejendommen.

- Det er altid sjovere at være med til at udvikle servicen i en ny og moderne ejendom samt til en kunde med høje ambitioner.Tele2 ønsker at være førende inden for moderne arbejdspladser til deres medarbejdere, hvilket er helt i tråd med vores filosofi, siger Mikael Stöhr, koncerndirektør hos Coor.

Kantinedriften skal leveres af FOOD by Coor til alle lejere i ejendommen, hvoraf Tele2 er den største. Der er plads til 8-900 spisende gæster om dagen med et areal på cirka 1.200 m2. Kantinen vil også være åben for offentligheden. Derudover har FOOD by Coor underskrevet en aftale om driften af en café hos Tele2.

- Vores ambition er, at FOOD by Coor skal være markedets bedste kantinekoncept i Norden, og vi skal nu arbejde hårdt for at sikre, at alle spisende gæster og lejere er tilfredse. Vi er meget begejstrede over opgaverne for Klövern og Tele2. Målsætningen er at arbejde tæt sammen med dem for at skabe et rigtig godt miljø for alle lejere og besøgende i ejendommen, siger Klas Elmberg, adm. direktør for Coor i Sverige.

Mere information, pressebilleder m.v. findes på www.coor.com. For yderligere information bedes du kontakte:

Klas Elmberg, vVD, Coor i Sverige, +46 10 559 65 80, klas.elmberg@coor.com

Coor er en ledende nordisk facility management-leverandør, både inden for integrerede og komplekse serviceløsninger (IFM) og single services. Coor tilbyder serviceydelser inden for interne services (soft FM), ejendomsservice (hard FM) og strategisk rådgivning i form af innovation og udvikling af kundernes servicevirksomhed. Ved at udføre, lede, udvikle og effektivisere kundernes servicevirksomheder, understøtter Coor kundernes kerneforretning samt skaber merværdi over tid. Vi kalder det smart service – SERVICE med IQ.

I Danmark servicerer Coor dagligt over 20.000 servicebrugere på mere end 300 adresser. Der er 6.100 medarbejdere ansat, primært i Danmark, Sverige, Norge og Finland og årsomsætningen lød på 6 mia. DKK i 2015. Coor er børsnoteret på Nasdaq Stockholm. Læs mere på coor.dk.