Edlund A/S i Valby tegner facility service-kontrakt med Coor Service Management

Edlund A/S i Valby tegner facility service-kontrakt med Coor Service Management

Pr. 1. januar 2016 startede Coor op som ny serviceleverandør hos Edlund A/S, der leverer totale løsninger til administration af porteføljer inden for Liv og Pensionsforsikring. Kontrakten indeholder kantinedrift og diverse andre facilityopgaver for husets ca. 100 brugere.

Edlund har til huse i den gamle Carlsberg-villakvarter i Valby. Flere restaurerede villaer udgør Edlunds campus, der danner rammen om et spændende udviklingsmiljø, hvor medarbejderne har rum til at udfolde sig. For Edlund er værdier som ”nærvær og dialog ligesom økologi og madspild” vigtige for dem. Disse værdier passer godt til Coor – specielt FOOD by Coor, som er Coors kantinedivision i Danmark.

- Under tilbudsprocessen var der en rigtig god dialog mellem parterne, og specielt fokusset på madspild og kvalitet i maden i form af brug af Edlunds egne råvarer fra deres køkkenhaver, passer perfekt på FOOD by Coors forretningsgrundlag, siger divisionschef for FOOD by Coor i Danmark, Søren Kanne.

Edlund tilbyder deres medarbejdere et udviklingsmiljø, hvor der bliver kræset om medarbejderne.

- Coor er en leverandør, hvor vi allerede nu har en god kemi og ærlighed imellem os, og jeg ser meget frem til at have en god sparring på specielt madområdet, da vi ved, at dagens frokost er én af højdepunkterne for vores medarbejdere, siger Lene Mertins, HR Direktør i Edlund A/S.

For yderligere information, kontakt venligst:

Søren Kanne, Divisionschef for FOOD by Coor, Coor Service Management A/S, +45 2787 2408, soren.kanne@coor.com

Coor Service Management er en ledende nordisk facility management-leverandør, primært inden for integrerede og komplekse serviceløsninger (IFM). Coor tilbyder serviceydelser inden for intern service (soft FM), ejendomsservice (hard FM) og strategisk rådgivning i form af innovation og udvikling af kundernes servicevirksomhed. Ved at udføre, lede, udvikle og effektivisere kundernes servicevirksomheder, understøtter Coor kundernes kerneforretning samt skaber merværdi over tid. Vi kalder det smart service – SERVICE med IQ.

Blandt Coors kunder findes et stort antal større og mindre offentlige og private virksomheder i Norden, bl.a. AB Volvo, Aibel, dansk politi, DR, E.ON, Ericsson, NNIT, NCC, Pandora, Saab, Sandvik, SAS, Statoil, Skanska, TeliaSonera, Trafikverket, VELUX og Volvo Cars. I Danmark servicerer vi dagligt over 20.000 servicebrugere hos ca. 20 store kunder - fordelt på mere end 300 lokationer i Danmark.

Coor blev grundlagt i 1998, og i juni 2015 blev virksomheden børsnoteret på Nasdaq Stockholm. Pr. d. 31. december 2015 havde virksomheden ca. 6.400 medarbejdere ansat, primært i Danmark, Sverige, Norge og Finland, samt en årsomsætning på 6 mia. DKK. Coor er ansvarlig for virksomhedens aktiviteter i forhold til kunder, medarbejdere, ejere samt virksomhedens påvirkning på samfundet og miljøet i et bredere perspektiv. Læs mere på coor.dk.

Søren Kanne

Divisionschef FOOD by Coor +45 2787 2428