Kundeværdien i fokus for Coor ved partnerskabet med Nordic Proptech Awards

Kundeværdien i fokus for Coor ved partnerskabet med Nordic Proptech Awards

Ambitionen med partnerskabet for Coor er at fastholde positionen som en af de førende udbydere af serviceløsninger med fokus på bæredygtighed til både offentlige og private virksomheder.

Markedet inden for innovative FM-løsninger udvikler sig med rivende hast, og det hilser Anders Kjellerup, Divisionsdirektør, Property & Soft, Coor Danmark, velkommen. Via Nordic Proptech Awards kan Coor source nye samarbejder med startups, som kan være med til at fastholde Coor´s stærke position i branchen og skabe afgørende værdi for kunderne. Forløbet omkring Nordic proptech Awards kan også give inspiration til udvikling af eksisterende løsninger hos Coor, fortæller han:

- Ved at være partnere på NPA får vi et unikt og eksklusivt kig ind i fremtidens FM-løsninge og branchens stærkeste og mest innovative startups, der kan understøtte os som branchens bedste FM leverandør med et kompromisløst kundefokus, både via nuværende løsninger og kommende samarbejder. Vi vil levere endnu mere bæredygtige løsninger på alt fra energiforbrug til kontorindretning, medarbejderfastholdelse og bygningsvedligehold.

Styr på virksomhedernes energiforbrug med samarbejde med ejendom.com

Coor har været partnere med Proptech Denmark og dermed Nordic Proptech Awards siden 2020. Det har blandt andet givet gevinst i form af et samarbejde med startuppen ejendom.com, der skal hjælpe Coor og kunderne med at skabe et digitaliseret og real-time dataoverblik over investeringsplaner for kunden på fx bygningernes stand og energiforbrug. Anders uddyber samarbejdet:

- Vi er endnu i pilotfasen, men på sigt vil det gøre en enorm forskel for kunderne, at de kan optimere med både økonomi og bæredygtighed i tankerne ud fra et stærkt databillede. Vi ser frem til at kunne source flere gode samarbejder via NPA, der kan gøre en forskel for kundernes hverdag!

Til det kommende Nordic Proptech Awards er Coor repræsenteret med et jurymedlem i tre ud af seks spor: Urban Mobility, Sustainable & Healthy Buildings og Property Management.

Nordic PropTech Awards er et startup-økosystem og et accelerations- og anerkendelsesprogram lanceret i et joint venture af de nordiske Proptechs i Danmark, Sverige, Norge og Finland. Coor Danmark er desuden partner i Proptech Denmark.

Coor er en ledende nordisk facility management-leverandør, både inden for integrerede og komplekse serviceløsninger (IFM) og single services. Coor tilbyder serviceydelser som interne services (soft FM), ejendomsservice (hard FM) og strategisk rådgivning i form af innovation og udvikling af services. Coor vil skabe Nordens bedste arbejdspladser med den højeste trivsel og sundhed. Vi bestræber os på at sammensætte de bedste teams og serviceløsninger, så vores kunder kan fokusere på det, de gør bedst.

Blandt Coors kunder findes et stort antal større og mindre offentlige og private virksomheder i Norden, bl.a. ABB, Aibel, Politiet, DNV, DSB, Bygningsstyrelsen, Equinor, ICA, Karolinska Universitetssygehus, PostNord, Saab, Sandvik, SAS, Skanska, Telia, VELUX og Volvo Cars. Coor tager ansvar for virksomhedens aktiviteter i forhold til kunder, medarbejdere, ejere samt virksomhedens påvirkning på samfundet og miljøet i et bredere perspektiv

I Danmark servicerer Coor dagligt over 30.000 servicebrugere rundt i hele Danmark. I Coor koncernen er der mere end 10.000 medarbejdere ansat, hvor de ca. 4.000 er ansat i Danmark. Årsomsætningen ligger på ca. 7,9 mia. DKK (pr. 31.12.22).Coor er børsnoteret på Nasdaq Stockholm. Læs mere på coor.dk.