Endnu et kviktestcenter på Bornholm - Copenhagen Medical åbner i Nexø

Torsdag den 30. december kl. 8.00 slår Copenhagen Medical - i samarbejde med Region Hovedstaden - dørene op for endnu et kviktestcenter på Bornholm. Den her gang er det i Nexø, hvor borgerne nu også kan blive testet uden beregning og med hurtigt svar på mobilen.

Kviktestcentret åbner i Møbelfabrikken, med adressen Gl. Rønnevej 17A, 3730 Nexø. Det er samme sted, hvor der tidligere på året lå et testcenter i Nexø. Åbningstiderne er 8-20 på hverdage og 10-18 lørdage og søndage, med undtagelse for nytårsaften, hvor der er åbent 8-16, og nytårsaften 12-18. Der er altid muligt, at se den forventede køtid på hjemmesiden cphmed.com.

Centeret åbner lige i tid til nytår, hvor der forventes større interesse for at blive testet.

”Vi er glade for at kunne tilbyde endnu en mulighed for kviktest på Bornholm, og den her gang også på den østlige del af øen. Vi har arbejdet hårdt for at kunne åbne inden nytår, fordi vi ved, at der er ekstra mange, som vil testes nu,” siger pressechef i Copenhagen Medical, Trine Baadsgaard.

Følg med på cphmed.com for køtider, opdaterede åbningstider og lokationer.

• corona
  • kviktestcenter

• Bornholms Regionskommune

Virksomheden er importør og distributør af Covid 19 Antigen- og antistof test fra sydkoreanske SD Biosensor.