Kviktestcentret i Forum lukker og flytter tilbage til Bülowsvej på fredag

Efter lukketid torsdag aften pakker Copenhagen Medical det store kviktestcentret i Forum sammen. Over natten flytter det tilbage til Bülowsvej 23, hvor det åbner igen fredag morgen klokken 8. Åbningstiderne er stadig 8-20 på hverdage og 10-18 i weekenden.

“Vi har været enorm glade for at kunne bruge Forum som teststed i den periode, hvor trykket på at blive testet boomede før jul og nytår. Men nu nedskaleres testkapaciteten i Danmark, og derfor er det rettidig omhu at vi tilpasser os,” siger Trine Baadsgaard, pressechef i Copenhagen Medical, og afslutter: ”Vi følger selvfølgelig situationen nøje, og tilpasser os løbende.”

Der er altid muligt at se åbningstider, andre lokationer samt den forventede køtid på hjemmesiden cphmed.com. For lettere registrering, anbefales der at downloade Copenhagen Medicals Kviktest app inden ankomst, som findes der hvor man henter app'er.

• corona
  • sundhedscentre
  • kviktestcenter

Virksomheden er importør og distributør af Covid-19 Antigen- og antistof test fra sydkoreanske SD Biosensor.