​Tidløshed møder aktualitet | Dekton® PortFolio‘20

Med Portfolio‘20 sætter årets nylanceringer i The Collection® 2020 fra Cosentino fokus på hverdagsliv, tidløshed og holdbarhed. Med inspiration i klassiske udtryk, natursten og en neutral farveholdning er alle kollektionens farver designet med en fleksibilitet, der sikrer at de matcher et bredt spektrum af projekter indenfor såvel design som arkitektur – og gør dem både aktuelle og fremtidsorienterede.

Aeris er en klar farve med detaljer i cremefarvede toner. Den neutrale overflade er inspireret af hvid kalksten – og passer perfekt til en lang række indretninger og arkitektonisk strømlinede projekter.

Eter har en mørk granitstruktur af sorte og grå toner. Bløde kontraster med et stærkt, nutidigt udtryk.

Rem er inspireret af Calacatta Lincoln, en af de mest elegante, hvide marmoroverflader i verden. Designet er elegang med brune og grå åretegninger med et lille touch af guld. Den karakter, der ligger i overfladens finish, giver Rem et naturligt, underspillet udtryk og en æstetisk kvalitet

Sasea er inspireret af Sahel kalksten og matcher det elegante udtryk i den populære, tyrkiske natursten. De creme og grå toner skaber et detaljerigt design med mange nuancer, der flekser ind i en blød, kontrolleret struktur

Kovik er inspireret af naturmaterialer med fine toner og åretegninger på en lysegrå, neutral baggrund. Designets enkelhed gør Kovik til det ideelle valg til en bred vifte af interiørdesigns – som neutral base eller bærende element.

Bromo er en dyb mørkeblå nuance, som er inspireret af metamorfiske klippesten som skifer. Det raffinerede, nedtonede udtryk, de fine detaljer, den elegante finish og en naturlig æstetik definerer farven, som er et perfekt, udtryksfuldt valg til alle indretninger.

Milars base er en kombination af grå og brune toner, der fletter sammen og trækker referencer til oxiderede, rå, slidte materialer. Det ustrukturerede, detaljerede grafiske udtryk og de mørke, uimodståelige kontraster giver overfladen personlighed og gør den både tidløs og trendy.

De nye farver og designudtryk kan opleves i det landsdækkede forhandlernet både som prøver og som en del af inspirerende køkken- og badeværelsesindretninger.

• Livsstil

• badeværelse