D-Link præsenterer prisvindende 6-port multi-Gigabit switch

[Stockholm – 2. marts, 2022] – D-Link, en global leder inden for netværks- og kommunikationsteknologi, lancerede for nylig en ny 6-port unmangaged multi-Gigabit switch (DMS-106XT). Switchen er velegnet til små og mellemstore virksomheder samt avancerede brugere på udkig efter en højtydende, men omkostningseffektiv løsning til at eliminere netværksflaskehalse og maksimere netværkshastigheden.

DMS-106XT har en 10 Gigabit-port, der giver en forbindelse med høj båndbredde til enten overhead-netværk eller NAS (Network-Attached Storage), hvilket maksimerer gennemløbet for at give uafbrudt forbindelse. Derudover har DMS-106XT yderligere fem 2,5 Gigabit-porte, der er ideelle til tilslutning til computeren eller Wi-Fi 6 access points, f.eks.

DMS-106XT er meget velegnet til virksomheder såvel som mere avancerede netværksinstallationer i hjemmet og tilbyder indbygget Turbo-tilstand, hvilket øjeblikkeligt reducerer ventetiden af tidsfølsomme applikationer og gør det muligt for den "portbaserede QoS"-funktion at prioritere kritiske enheder og levere fejlfri 4K/8K-videostreaming. Derudover har den et holdbart matgråt chassis i aluminiumslegering, og dets innovative blæserløse design giver øget pålidelighed og støjsvag drift.

Multi-Gigabit-portene er bygget for at give maksimal fleksibilitet og er bagudkompatible til eksisterende kabler og udstyr. Dette gør det muligt for DMS-106XT at blive indsat på steder, hvor ekstra båndbredde er påkrævet, uden at tilføje dyre og tidskrævende ledninger eller omkostningerne ved at udskifte andet udstyr.

DMS-106XT er ikke kun en højtydende switch med høj funktionalitet, men dens elegante design har også vundet Red Dot Award og Good Design Award.

Flere enheder med multi-Gigabit-funktionalitet i D-Link's portefølje, som muliggør en omkostningseffektiv forøgelse af en netværkskapacitet, er DUB-E250 USB-C-adapteren, der understøtter 2,5 G Ethernet og er designet til at eliminere netværksnåre ved hjælp af 2,5 gange båndbredden på en Gigabit-forbindelse. Derudover understøtter DGS-1520-seriens switche – en ny generation af stabelbare og administrerelige Layer 3-smart switches – 2,5 G Ethernet for at maksimere netværksbåndbredden.

• netværksløsninger
  • prisvindende design