D-Link kåret som vinder af prestigefyldte Red Dot Awards for fremragende produktdesign

[STOCKHOLM - 23. april, 2021] – D-Link, en global leder inden for smart overvågning og netværkskommunikation, er blevet tildelt 2021 Red Dot Award for to af sine smarte overvågningskameraer - full HD mydlink Wi-Fi-kamera med tilt og panoreringsfunktion (DCS-8526LH) og 2K QHD-opløsning udendørs Wi-Fi-kamera med panorerings- og zoomfunktion (DCS-8635LH).

Begge kameraer modtog priser i dette års produktdesignkategori og blev især rost for deres innovative teknologi, funktionalitet og høje ydeevne. Red Dot Award er en internationalt anerkendt pris, der hylder de bedste produkt-, kommunikations- og designkoncepter i verden.

Kevin Wen, formand, D-Link Europe, kommenterede: "Denne pris er et bevis på vores engagement i at skabe teknologi, der ikke kun er høj ydeevne, men også forbedrer produktområdet. I alt, hvad vi skaber, er design lige så vigtigt for os som pålidelighed og ydeevne – og vi er stolte af at være blevet anerkendt på denne måde. "

DCS-8526LH, der blev lanceret tidligere på året, bruger fuld HD 1080p-teknologi og motoriseret panorerings- og hældningsfunktion til at give et klart overblik over et helt rum med et enkelt kamera. Funktionen Panorama View Angle Selection giver brugerne mulighed for hurtigt at flytte kameravisning til et bestemt område.

Derudover gør Auto Motion Tracking det muligt for kameraet automatisk at følge et objekt, der bevæger sig i rummet. Til installationer, som kræver en kabelforbindelse, er kameraet også udstyret med en indbygget Ethernet-port.

DCS-8635LH udendørs kamera, som vil være tilgængelig senere på året, giver et præcist og detaljeret billede, når du overvåger dit hjem eller kontor. Takket være den motoriserede panoreringsfunktion giver det vejrbestandige IP65-klassificerede kamera et fremragende 2K QHD-billede og en 360-graders dækning.

Med avancerede funktioner såsom personlig detektion, automatisk sporing, detektion af glas brud og sirene, kan brugeren opdage og afskrække ubudne gæster for at beskytte deres hjem.

• b2c
  • ip-kamera
  • overvågning
  • mydlink
  • wifi
  • smart home
  • overvågningskamera
  • overvågning & sikkerhedsløsninger

D-Link designer, udvikler og producerer prisbelønnede netværk og trådløse produkter, videoovervågning og automatiseringsløsninger til hjem og forretning. Som en verdensledende virksomhed skaber D-Link betingelserne for fremtidens kommunikation. D-Link er også en vigtig del af det smarte hjem, så det er let og overkommeligt for mennesker over hele verden at være i stand til at overvåge, automatisere og kontrollere deres hjem, uanset hvor de er, når som helst via en smartphone eller tablet.

D-Links omfattende serie af innovative, højtydende og intuitiv teknologi er tilgængelige for både virksomheder og enkeltpersoner gennem sit globale netværk af forskellige detailhandlere, detailhandlere og tjenesteudbydere.
www.dlink.dk