Havit G1W - unikt TWS headset

Havit G1W er et ægte trådløst headset, hvor alt overflødigt er skåret væk og hvor fokus er på at skabe den mest ægte trådløse musikoplevelse som muligt - og det begrænser sig ikke kun til afspilning af musik.

Gennem vores nordiske agentur på Havit har vi hos DCS ApS fået en meget spændende tilføjelse til vores sortiment, nemlig et TWS headset, der byder på vand- og støvresistens, lang batterilevetid og trådløs opladning.

"Hos DCS ApS tror vi på, at Havit G1W rammer et hul i markedet, hvor kvalitet, pris og funktionalitet går op i en højere enhed. G1W er et af meget få TWS headsets, der byder på Blutooth 5.0, IPX5-certificering og trådløs opladning," udtaler Jørgen Pedersen, direktør hos DCS ApS.

Havit G1W er produceret til sport, men de unikke features betyder, at produktets relevans strækker sig længere end blot til at være et renddyrket sports-headset.

Opladning på farten
Du oplader Havit G1W via det medfølgende etui, der med sit 720 mAh batteri giver dig 3,5 times brug ved opladning i 1,5 time – og i alt helt op til 17,5 timers brug eller 1 times brug efter kun 20 minutter i etuiet med quick charge funktionen. Og det giver faktisk Havit G1W en samlet batteritid på op til 18 timer.

Trådløs opladning
Èn ting er opladning på farten, men trådløs opladning er dér hvor G1W virkelig giver konkurrenterne baghjul – G1W understøtter nemlig trådløs oplader via Qi-standarden, som også anvendes i smartphones af blandt andet Apple og Samsung.

Innovativt produkt, der vil fremad
Oplev, hvordan alle andre in-ear hovedtelefoner pludselig virker gammeldags, når du går, løber eller med dine IPX5-certificerede hovedtelefoner – eller lader dem op farten i etuiet, der via magneter holder styr på dine hovedtelefoner til enhver tid.

Anbefalet af Forbes
Til CES 2018 tidligere i år blev Havit Q1W fremhævet af Forbes, der blandt andet lagde vægt på den lækre finish, opladning på farten, kompatibiliteten med Alexa, Google Assistant og Siri og at hovedtelefonerne uden problemer holder til, at du er aktiv, mens du bruger dem.

Forhandlere søges
Havit G1W er stadig helt nyt på det danske marked, og derfor søger vi hos DCS ApS forhandlere, der kan se et potentiale i at tilbyde deres kunder et TWS headset, som virkelig skiller sig ud på markedet.

• Livsstil

• elektronik