A wakeup call for your eyes! - Ny concealer fra bareMinerals

Wake up on the bright side and Bare Your Best Skin!

Nu kommer den perfekte partner til bestselleren COMPLEXION RESCUE Tinted Moisturizer - NEW COMPLEXION RESCUE Brightening Concealer SPF 25. En ultralet og fugtgivende concealer, der lysner området under øjnene øjeblikkeligt og giver et udhvilet udseende – endda klinisk bevist til, at reducere hævelse og mørke rande på bare to uger*.

COMPLEXION RESCUE Brightening Concealer SPF 25 er en let til medium-bygbar concealer i en gel-mousse konsistens fyldt med hudplejeingredienser og mineralsk SPF 25, der fugter, reducerer hævelse og beskytter.

Baseret på veganske, rene og naturligt afledte ingredienser og indeholder et anti-træthedskompleks, der giver huden ny energi, hyaluronsyre, der øger hudens fugt niveau og kakaoekstrakt, der hjælper med at beskytte huden mod de skadelige virkninger af blåt lys. Den lette gel-mousse er nem at påføre med en delikat tekstur som smelter ind i huden, holder hele dagen, giver huden et naturligt finish uden den tunge makeup følelse.

Den nye COMPLEXION RESCUE Brightening Concealer SPF 25 kombinerer makeup, hudpleje og SPF i ét produkt. Den dermatologisk testede formel er ren, vegansk og fri for syntetisk duft. Kommer i 15 nuancer udviklet med det formål, at at matche alle hudtoner og undertoner.

*Marts 2022. +Source: The NPD Group/ U.S. Prestige Beauty Total Department Specialty, Makeup Product Sales, 12 Months Ending

COMPLEXION RESCUE Brightening Concealer SPF 25

RENE INGREDIENSER

ANTI-TRÆTHEDSKOMPLEKS - En kombination af specialpeptider og koffein minimerer hævelse og giver energi til huden

HYALURONSYRE - Hjælper med at øge hudens fugt niveauer

KAKAOEKSTRAKT - Hjælper med at beskytte huden mod de skadelige virkninger af blåt lys

KLINISKE RESULTATER

Øger hudens fugtniveau efter 1 uge*Reducerer synlig hævelse under øjnene efter 2 uger*94 % oplevede en vægtløs følelse på huden**85 % oplevede en synlig reduktion i mørke rande under øjnene**

BOUNCE - duppes på med fingerspidserne for at fordele produktet

BLEND - blend ind med fingrene for at udjævne og lysne eller anvend bareMinerals Shade and Diffuse Brush

PRESS - Lav små lette tryk med fingerspidserne for et mere dækkende resultat

*Based on a 1-week study of 33 people.**Based on a 3-day consumer study of 33 people.

COMPLEXION RESCUE Brightening Concealer SPF 25, 260 kr

FOR MERE INFORMATION, PRODUKTBILLEDER ELLER TEST

Louise Nicoline Lund | louise.lund@dermarome.dk
@bareMinerals_danmark
#bareMinerals #CleanBeauty

OM BAREMINERALS

Rene mineraler er hjertet og sjælen i alle bareMinerals produkter. For 40 år siden præsenterede
bareMinerals en revolutionerende foundation i pulverformat, der kun indeholdte rene mineraler, hvilket
var starten på mineralmakeup revolutionen. I 1995 blev stjerne produktet Original Foundation SPF 15
pakket i den klassiske foundation krukke. bareMinerals produkter er rene uden at gå på kompromis med
hverken indhold eller resultater, de er udviklet både til at være gode for dig, din hud men også for miljøet
og indeholder derfor ingen tvivlsomme ingredienser. Både hudpleje og makeup plejer din hud.
I dag består bareMinerals af et bredt innovativt makeup- og hudplejesortiment, hvor den
grundlæggende filosofi forbliver; at tilbyde innovative produkter baseret på rene, hudelskende og
nærende mineraler. Good for everyone, good for the world.
That’s THE POWER OF GOOD

• Skønhed

• skønhed
  • bareminerals
  • makeup

Dermarome - Nordens førende distributør inden for hudpleje og makeup.

I vores produktportefølje arbejder vi med følgende professionelle, håndplukkede brands; bareMinerals, ELEMIS, Aurelia, PRIORI, LÖWENGRIP, NIOD, The Ordinary, The Chemistry Brand, Buxom, Browgame Cosmetics, Grande Cosmetics, Skinbetter science, Mr & Mrs Tannie, LOVA SKIN og N.C.P.