Clean and Calm Micellar Water - innovativ, niacinamidbiriget micellar vand fra Löwengrip

Löwengrip udvider sin fugtighedsgivende og afbalancerende hudplejeserie Clean & Calm med den nye Micellar Water, en rensende og beroligende micellar vand beriget med niacinamid, der også virker som en udjævnende toner. Den oliefrie nyhed fjerner effektivt makeup og urenheder og velegner sig også til forbrugere med lash extensions og lash lift. Synligheden af forstørrede porer minimeres – resultatet er en ren, klar og afbalanceret hud.

Innovativt micellar vand, der giver en effektiv afrensning
I starten af 2022 udvider Löwengrip sit sortiment af problemløsende og højkvalitets skønhedspleje med en ny micellar i brandets bedst sælgende Clean & Calm serie. Den nye Micellar Water fjerner effektivt makeup og urenheder i ét enkelt strøg. Udover at rense huden virker denne innovative nyhed også som en glødgivende og udjævnende toner, der minimerer synligheden af porer.
Produktet styrker hudbarrieren og fremmer hudens naturlige fugtighedsbalance og elasticitet. Huden efterlades renset, afbalanceret og fugtgivet. Ingen ekstra rens er nødvendig!

”Med Clean & Calm – Micellar Water udvider vi vores bedst sælgende hudplejeserie. Hele Clean & Calm serien fuldender Löwengrips ambitiøse skønhedssortiment. Produkterne giver øjeblikkelige og langvarige resultater, med effektive ingredienser og formuleringer, der også inkluderer følsom hud. Den nye Micellar Water er ambitiøst formuleret til effektivt at fjerne makeup, samtidig med at den virker som en toner. Perfekt til at forenkle og skabe en minimalistisk skønhedsrutine for forbrugeren.” - Fanny Sandström, Brand Director Löwengrip

Aktive nøgleingredienser, der giver effektive hudplejeresultater
Den nye Micellar Water indeholder aktive og effektive hudplejeingredienser, der kendetegner Löwengrips fugtighedgivende, afbalancerende og styrkende Clean & Calm serie. Formuleringen er baseret på niacinamid, hyaluronsyre, glycerin og allantoin som beroliger, blødgør, stimulerer hudens cellefornyelse, styrker hudbarrieren og fremmer hudens naturlige fugtbalance og elasticitet. Produktet gør huden mere modtagelig over for efterfølgende hudpleje ved at øge indtrængen af andre aktive ingredienser.

“Micellar Water er et skånsomt produkt, der renser, afbalancerer og fugtgiver. Produktet er beriget med niacinamid, hyaluronsyre, allantoin og glycerin, der fugtgiver og reducerer irritation samt forbedrer hudens elasticitet. Ingredienserne styrker hudbarrieren, og takket være alle deres gode egenskaber kan vi få effektive hudplejeresultater til alle hudtyper, også den følsomme hud.” - Lina Poldahl, Kosmetolog og Træner Löwengrip

Indholdet af anti-inflammatorisk niacinamid minimerer synligheden af porer og fine linjer, udjævner hudtonen og styrker hudbarrieren. Hyaluronsyre fugtgiver og stimulerer hudens cellefornyelse samt plumper huden. Fugtbindende glycerin fremmer hudbarrierens fugtbalance og funktion, reducerer akut irritation og forbedrer hudens elasticitet. Beroligende allantoin blødgør og virker fugtgivende samt astringerende. Produktet er oliefrit og udviklet til passer til forbrugere med lash extensions og lash lifts.

Clean & Calm – Micellar Water er udviklet til at passe alle hudtyper.

Bruges morgen og aften som ansigtsrens og/eller toner.

Vejl. pris 129 kr /200 ml

Om Löwengrip
Löwengrip tilbyder ambitiøse og problemløsende skønhedsprodukter, der giver øjeblikkelige og langvarige resultater baseret på svensk innovation og produktion. Vores udvalg er præget af effektive og skånsomme formuleringer. Nøje udvalgte aktive og nærende ingrediense skaber tilsammen skønhedsprodukter af høj kvalitet for en minimalistisk rutine.

Vi kalder det AMBITIOUS BEAUTY.

• Sundhed, sundhedsvæsen, lægemidler

• löwengrip
  • professionel hudpleje

Dermarome er Nordens førende distributør inden for hudpleje og makeup. I vores produktportefølje arbejder vi med følgende professionelle, håndplukkede brands; bareMinerals, ELEMIS, Aurelia, PRIORI ,LÖWENGRIP, NIOD, The Ordinary, The Chemistry Brand, Buxom, Browgame Cosmetics, Grande Cosmetics, Skinbetter science, Mr & Mrs Tannie, LOVA SKIN og N.C.P. Med mere end 30 år i branshen har vi en solid erfaring og vi arbejder progressivt for at skabe nye værktøjer til viden og vækst. Sammen med vores partnere hos hudplejesaloner, SPA'er, parfumerier, stormagasiner og e-tailers ønsker vi at stå for øget viden, kvalitet og service i vores branche. Dermarome er en del af Dermanordic, Nordens førende distributør af professionel hudpleje og makeup. Virksomhedskoncernen inkluderer også hudplejeskolerne; Elisabethskolan, Sveriges første og ældste internationalt godkendte kosmetologskole, Skin Care Academy i Oslo og Kosmetologskolen i København.