Löwengrips bestseller - nu i 3 nye varianter!

Löwengrip - Good to Go Dry Shampoo

Löwengrip udvider nu sortimentet af de populære og bedst sælgende tørshampooer, med tre nyheder. Löwengrips bedst sælgende tørshampoo Good to Go, Caramel & Cream, lanceres nu også i en Light variant, der giver et lettere hold i form af Good To Go – Light Caramel & Cream.

Derudover introduceres også en helt ny variant, Good To Go - Soft Breeze & Bergamot, der har en mild, ren og behagelig duft, der forlænger følelsen af nyvasket hår mellem hårvaske. Den lanceres også i en mere tekstur og volumengivende variant, Good To Go - Dry Shampoo Soft Breeze & Bergamot der med samme duft, kombinerer en øjeblikkelig friskhed med volumen, tekstur og styling effekt.

Bestselleren nu med ny duft - Soft Breeze & Bergamot

Siden lanceringen af brandet, har Löwengrips Good to Go Dry Shampooer været den bedst sælgende kategori. De populære tørshampoer giver en øjeblikkelig opfriskende effekt mellem hårvaske, og fås i flere forskellige sensoriske dufte og med forskellige niveauer af hold. Good To Go – Light Dry Shampoo giver en fjerlet og frisk følelse, mens Good To Go – Dry Shampoo i stedet tilfører volumen og tekstur.
Nu suppleres Good To Go-sortimentet med tre nye tørshampooer. Den nye Good To Go – Light Soft Breeze & Bergamot, med en mild og behagelig duft med noter af bergamot, jasmin og gardenia. Light-versionen giver håret en fjerlet finish.
Den nye duft lanceres også med et volumengivende hold; Good To Go – Dry Shampoo Soft Breeze & Bergamot der giver en stabil tekstur og volumeneffekt, der er perfekt til styling og opfriskning af volumen i løbet af dagen.

Derudover får bestselleren Good To Go – Dry Shampoo Caramel & Cream nu selskab af den nye Good To Go – Light Dry Shampoo Caramel & Cream, der giver mindre tekstur, men i samme uimodståelige karamelduft.

Vejl. pris: 129 DKK/250 ml

Med de tre nye lanceringer bliver Good To Go-serien nu endnu stærkere med et vælg af dufte, og teksturer. Duftene spænder fra den karakteristiske karamelsøde duft af Caramel & Cream, opfriskende Apple & Cedar Wood, sofistikerede Jasmin & Amber til den lette og behagelige Soft Breeze & Bergamot. Enhver Löwengrip-forbruger bør kunne finde lige netop deres Good To Go-favorit ud fra duft, og det ønskede resultat med forskelligt hold og til forskellige hårfarver.

Essentielle ingredienser

Good to Go - Light - Caramel & Cream / Soft Breeze & Bergamot
Oryza Sativa/risstivelse: Fedtabsorberende stivelse, der giver en opfriskende virkning + Provitamin B5: virker fugtgivende og tilfører volumen Kamomillextrakt: beroliger hovedbunden og gør håret blødt

Good to Go - Soft Breeze & Bergamot

Provitamin B5: virker fugtgivende og tilfører volumen + Hydrolyzed soy protein; tilfører glans og tekstur, binder fugt.

Forhandlere: Lowengrip.com, Matas, Magasin, NiceHair

OM LÖWENGRIP
Löwengrip tilbyder ambitiøse og problemløsende skønhedsprodukter, der giver øjeblikkelige og langvarige resultater baseret på svensk innovation og produktion. Vores udvalg er præget af effektive og skånsomme formuleringer. Nøje udvalgte aktive og nærende ingrediense skaber tilsammen skønhedsprodukter af høj kvalitet for en minimalistisk rutine.
Vi kalder det AMBITIOUS BEAUTY.

• löwengrip
  • hårpleje

Dermarome - Nordens førende distributør inden for hudpleje og makeup.

I vores produktportefølje arbejder vi med følgende professionelle, håndplukkede brands; bareMinerals, ELEMIS, Aurelia, PRIORI, LÖWENGRIP, NIOD, The Ordinary, The Chemistry Brand, Buxom, Browgame Cosmetics, Grande Cosmetics, Skinbetter science, Mr & Mrs Tannie, LOVA SKIN og N.C.P.