Dermarome - Ny distributør for det Australske skincare brand GROWN ALCHEMIST

Grown Alchemist lanceres nu i Norden - Med Dermarome som ny distributør

Dermarome udvider sin professionelle portefølje og bliver fra maj 2023 ny distributør i Sverige, Norge, Finland og Danmark for det australske innovative og banebrydende brand Grown Alchemist. Grown Alchemist er en linje af innovativt og videnskabsdrevet hudpleje styrket med naturens kræfter, designet til at levere resultater. Grown Alchemist plantebaserede formler er rene, altid cruelty-free og indeholder klinisk dokumenterede ingredienser, der giver en sundere hud, der er frisk og strålende.

The Biology of Beautiful Skin
Grown Alchemist har med sine unikke formler baseret på en innovativ synergi mellem biologi og kosmetisk kemi skabt "Bio-kompatibel skønhed". Deres produkter baseret på hudplejeregime: Cleanse, Detox, Activate anses i dag for at være på forkant med effektiv anti-age innovation. Deres team af kosmetiske kemikere og forskningslaboratorier, der er baseret i London, Paris, Schweiz, Spanien og Australien, er konstant på udkig efter de perfekte formler, der kan forbedre huden både udefra og ind med kosmetisk hudpleje og indefra og ud med deres kosttilskud - de mest avancerede skønhedstilskud til rådighed globalt.

“At Grown Alchemist we are so excited to be launching in the Nordics with our distribution partner, Dermanor/Dermarome. We have chosen to work with them because of their expertise in launching and developing a brand through an omni-channel model across all countries, and can’t wait to see how between us, we ensure Grown Alchemist is an instant and long-lasting hit.

Harrison Gregory, General Manager Grown Alchemist – UK & EMEA

Med en stor viden om cellefornyelse og næringsstofmetabolisme har Grown Alchemist udviklet produkter, der repræsenterer en ny udvikling inden for hudpleje. Innovative, klinisk dokumenterede formler, der har evnen til at påvirke, hvordan kroppen bedre kan reparere og regenerere huden. Gennem en holistisk og videnskabelig tilgang identificerer Grown Alchemist de mekanismer, der regulerer kroppens og hudens aldringsproces.

Som et fremtidigt skønhedsfirma arbejder Grown Alchemist på tværs af flere professionelle discipliner for at udnytte kroppens naturlige evne til at bremse og i mange tilfælde vende kroppens aldringsproces og især huden.

"Jeg er helt solgt til Grown Alchemist-konceptet; Cleanse, Detox, Activate, som jo er helt oppe i tiden. At Grown Alchemist som brand også har en så stor og stærk ejer som L'Occitane Groupe, gør det kun ekstra spændende at følge," siger Erika Bennerholt, CEO Dermarome.

Om Dermanordic
Med over 30 års erfaring i skønhedsindustrien repræsenterer Dermanordic med sine datterselskaber Dermarome og Dermanor 20 internationale mærker og arbejder gradvist for stabil vækst sammen med vores partnere. Dermanordic er Nordens førende leverandør af professionel hudpleje, hårpleje, makeup og dufte.

• Skønhed

• bæredygtig
  • grown alchemist
  • hudpleje

Dermarome er en del af Dermanordic, Nordens førende distributør af professionel hudpleje og makeup. Virksomhedskoncernen inkluderer også kosmetologskolerne; Elisabethskolan i Stockholm, Skin Care Academy i Oslo og Kosmetologskolen i København.

I vores danske produktportefølje arbejder vi med følgende professionelle, håndplukkede brands; BY TERRY, ELEMIS, Aurelia, PRIORI, LÖWENGRIP, NIOD, The Ordinary, The Chemistry Brand, GROWN ALCHEMIST, Browgame Cosmetics, Grande Cosmetics, Skinbetter science, LOVA SKIN og N.C.P.