Dermarome - Ny distributør for det selektive franske skønhedsbrand BY TERRY

Fra marts 2023 er Dermarome ny distributør i Sverige, Danmark og Finland for det selektive og eksklusive skønhedsbrand BY TERRY, som har en velsammensat portefølje af makeup- og hudplejeprodukter.

Den franske grundlægger Terry de Gunzburg er et ikon i branchen og har viet de sidste 35 år til innovativ produktudvikling - siden 1998 under eget navn.

BY TERRY´S bestsellere omfatter det banebrydende produkt Hyaluronic Hydra Powder - det første pudderprodukt på markedet, som indeholder hyaluronsyre og Baum de Rose Lip balm, et prisvindende kultprodukt, der fugter alt fra læber til neglebånd. Vi ser et stort potentiale i brandet og har ambitioner om at rulle By Terry ud i fysisk distribution ud over nutidens eksisterende online forhandlere.

"Det føles fantastisk at styrke vores brandportefølje med et klassisk fransk premiumbrand, der først og fremmest er kendt for sin fine kvalitet. By Terry er meget efterspurgt på markedet, og vi hos Dermarome er så glade for, at flere forbrugere nu vil drage fordel af det, efterhånden som vi udvider distributionen." Erika Bennerholt, Adm. Direktør Dermarome

Terry de Gunzburg er passioneret omkring at sætte sit personlige præg på sine produkter, og meget af det, hun har skabt gennem årene, er uden sammenligning med andet på markedet. BY TERRY´S produkter har hudpleje- og lysreflekterende egenskaber hele vejen igennem, og Terrys fascination af lysreflekterende pigmenter begyndte, da hun udviklede concealeren Touche Éclat - et af verdens mest berømte makeupprodukter - i sine tidlige år som produktudvikler hos Yves Saint Laurent Beauté. Takket være sine kvalitative og unikke formuleringer er BY TERRY elsket af makeupartister og skønhedsredaktører såvel som af slutbrugere i alle aldre.

"Siden jeg lancerede BY TERRY, har jeg stræbt efter at skabe multifunktionelle produkter, der passer til moderne mennesker i alle aldre med høje krav til kvalitet – og det er også de kvaliteter, brandet er kendt for i dag. Jeg er meget glad for, at vi nu indleder et samarbejde med Dermarome, og vi hos BY TERRY er begejstrede for at pleje et stærkt forhold i vores fælles indsats for at gøre mærket mere tilgængeligt i Norden." Terry de Gunzburg, grundlægger af BY TERRY.

BY TERRY

Om Dermarome

Med over 30 års erfaring i skønhedsindustrien repræsenterer vi hos Dermarome 22 internationale brands og arbejder progressivt for at skabe vækst sammen med vores partnere. Dermarome er en del af vores nordiske koncern, Dermanordic, som er Nordens førende leverandør af professionel hudpleje, hårpleje, makeup og dufte.

• Skønhed

• by terry
  • makeup
  • skønhed

Dermarome er en del af Dermanordic, Nordens førende distributør af professionel hudpleje og makeup. Virksomhedskoncernen inkluderer også kosmetologskolerne; Elisabethskolan i Stockholm, Skin Care Academy i Oslo og Kosmetologskolen i København.

I vores danske produktportefølje arbejder vi med følgende professionelle, håndplukkede brands; BY TERRY, ELEMIS, Aurelia, PRIORI, LÖWENGRIP, NIOD, The Ordinary, The Chemistry Brand, GROWN ALCHEMIST, Browgame Cosmetics, Grande Cosmetics, Skinbetter science, LOVA SKIN og N.C.P.