LEVEL UP - Löwengrips nylancerede hårserie tager din volumen til et nyt niveau

Level Up – Volumizing Series er Löwengrips nye resultatorienterede hårplejeserie med multifunktionelle produkter til alle, der ønsker rodløftende volumen. I oktober2021 lanceres Level Up – Volumizing Shampoo, Volumizing Conditioner og Volumizing Lotion. Produkterne tilfører en fjerlet volumen med en rodløftende effekt,og virker samtidigt fugtighedsgivende og farvebevarende. Sofistikerede noteraf jasmin og cedertræ gør hver hårvask til en luksuriøs duft sensation.

Löwengrip udvider sit resultatorienterede hårplejesortiment med en ny volumengivende, fugtighedsgivende og farvebevarende serie;. Level Up – Volumizing Shampoo og Volumizing Conditioner tilfører øjeblikkeligt maksimal volumen og fylde med en rodløftende effekt.. Level Up – Volumizing Lotion er en volumengivende varmebskyttelse, der forkorter tørretiden.Resultatet er voluminøst og fugtgivet hår.

”Opbyggende hvedeprotein giver fylde, mens glansgivende ricinusolie blødgør håretefter første anvendelse. Takket være den skånsomme formel er Level Up også velegnettil følsom hovedbund – uden at gå på kompromis med hverken oplevelse eller resultat”.
 - Emelie Focklin, Kosmetolog og træner på Löwengrip Beauty.

Level Up – Volumizing Shampoo og Volumizing Conditioner er baseret på et volumengivende og nærende kompleks med hvedeprotein, ricinusolie og provitamin B5. Provitamin B5 bibeholder fugten dybt inde i hårstrået, tilfører volumen og blødgør håret. Hydrolyseret hvedeprotein giver fylde og fugt, samtidig med at ricinusolie fugtgiver og tilføjer glans.

Level Up – Volumizing Lotion er beriget med provitamin B5, solsikke- og æbleolie.

Det unikke ved serien er, at den udover at være volumengivende, også intensivt plejer håret med sine blødgørende og fugtighedsgivende egenskaber. Produkterne er formuleret med et UV-beskyttende og farvebevarende kompleks, der beskytter håret mod skader fra varme- og stylingsværktøjer, solens stråler og farvetab forårsaget af hårvask.

Level Up – Volumizing Shampoo 250 ml
Level Up – Volumizing Conditioner 200 ml
Vejl. pris pr. stk: 139 DKK

Level Up – Volumizing Lotion 100 ml
Vejl. pris: 179 DKK

Löwengrip er skønhedsinnovationen frå Sverige. Vores veganske, unikke formuleringer er udviklet og produceret af førende kemikere og dermatologer i Sverige. Produkterne er baseret på ingredienser af høj kvalitet, der leverer effektive resultater til hud, hår og hovedbund. Derudover er produkterne også velegnet til følsom hud og hovedbund. Löwengrip sælges hos udvalgte apoteker, stormagasiner og skønhedsforhandlereonline i Norden og Europa, f.eks. Douglas, Kicks og Lyko.

• löwengrip
  • hårpleje