Löwengrip Long Lasting - Color nu med nye farvebevarende formuleringer

Löwengrips bedst sælgende hårpleje serie blive r nu endnu bedre !
Long Lasting bliver nu til Long Lasting – Color, og relanceres med nye forbedrede formuleringer. Produkterne er nu farvebevarende, afbalancerende, fugtighedsgivende og forlænger følelsen af nyvasket hår i flere dage .

De nye farvebevarende formuleringer forlænger den nyvaskede følelse
Löwengrips hårplejeserie Long Lasting har siden lanceringen været en populær bestseller takket være dens afbalancerende og fugtighedsgivende egenskaber, der forlænger den nyvaskede følelse. I maj 2022 bliver serien endnu bedre og relanceres med en ny farvebevarende formulering og serien går nu under navnet Long Lasting - Color.

“Vi opdaterer vores mest populære hårplejeserie Long Lasting, som nu bliver til Long Lasting - Color.
Efter at have været i dialog med vores forbrugere ved vi, at flertallet farver deres hår. Vi ønsker både, at farven og følelsen af nyvasket hår holder længe. I tråd med Löwengrips brandløfter opdaterer vi nu serien til, at blive endnu mere multifunktionel og giver dig nu begge resultater i én serie. Long Lasting – Color, holder din hårfarve intakt, samtidig med at serien forlænger resultatet af den nyvaskede følelse i dit hår!” - Fanny Sandström, Brand Director Löwengrip

Den nye og forbedrede Long Lasting – Color serie består af Color Shampoo, Color Conditioner, Color Hair Mask og Heat Protector. Produkterne er nu både farvebevarende, fugtighedsgivende og afbalancerande samtidig med at følelsen af nyvasket hår forlænges. Seriens varmebskyttende virkning modvirker farvetab og slitage forårsaget af varmeværktøjer, frie radikaler og UV-stråling. De fornyede formuleringer er også blevet forbedret med endnu mere fugtighedsgivende, blødgørende og glansgivende ingredienser.

Ny og forbederet hårpleje förbättrad hårvård för färgat hår
Long Lasting – Color Shampoo
er en farvebevarende og fugtighedsgivende shampoo, der skånsom renser håret og afbalancerer hovedbunden, hvilket bevarer den nyvaskede følelse endnu længere. Shampooen er beriget med hyaluronsyre, der fugtgiver håret i dybden. Seriens farvebevarende balsam Long Lasting – Color Conditioner indeholder nu også blødgørende og glansgivende æbleolie. Den hurtigvirkende og intensivt plejende hårkur Long Lasting – Color Hair Mask er blevet beriget med fugtighedsgivende og glansgivende vitamin F samt fugtighedsgivende sheasmør. Den varmebeskyttende Long Lasting – Heat Protector, er blevet fornyet med et nyt antioxidantkompleks, der beskytter mod belastninger fra varmestyling og UV-stråling. Formuleringen er også blevet forbedret til at give en lettere følelse i håret og muliggør nu også enklere påføring.

Til alle, der vil bevare både farve, glans og den nyvaskede følelse.
Long Lasting – Color series eries er velegnet til både farvet og normalt hår. De skånsomme produkter inkluderer også dem med følsom hovedbund.

Long Lasting – Color Shampoo rek pris 139 kr/250 ml
Long Lasting – Color Conditioner rek pris 139 kr/200 ml
Long Lasting – Color Hair Mask rek pris 139 kr/100 ml
Long Lasting – Heat Protector rek pris 179 kr/150 ml
Lancering maj 2022

Om Löwengrip
Löwengrip tilbyder ambitiøse og problemløsende skønhedsprodukter, der giver øjeblikkelige og langvarige resultater baseret på svensk innovation og produktion. Vores udvalg er præget af effektive og skånsomme formuleringer. Nøje udvalgte aktive og nærende ingrediense skaber tilsammen skønhedsprodukter af høj kvalitet for en minimalistisk rutine.

Vi kalder det AMBITIOUS BEAUTY

• Sundhed, sundhedsvæsen, lægemidler

• löwengrip
  • hårpleje

Dermarome er Nordens førende distributør inden for hudpleje og makeup. I vores produktportefølje arbejder vi med følgende professionelle, håndplukkede brands; bareMinerals, ELEMIS, Aurelia, PRIORI ,LÖWENGRIP, NIOD, The Ordinary, The Chemistry Brand, Buxom, Browgame Cosmetics, Grande Cosmetics, Skinbetter science, Mr & Mrs Tannie, LOVA SKIN og N.C.P. Med mere end 30 år i branshen har vi en solid erfaring og vi arbejder progressivt for at skabe nye værktøjer til viden og vækst. Sammen med vores partnere hos hudplejesaloner, SPA'er, parfumerier, stormagasiner og e-tailers ønsker vi at stå for øget viden, kvalitet og service i vores branche. Dermarome er en del af Dermanordic, Nordens førende distributør af professionel hudpleje og makeup. Virksomhedskoncernen inkluderer også hudplejeskolerne; Elisabethskolan, Sveriges første og ældste internationalt godkendte kosmetologskole, Skin Care Academy i Oslo og Kosmetologskolen i København.