NEW AGELESS Phyto-Retinol* Collection

RETHINK RETINOL. RETHINK AGING.

Som alle, der elsker hudpleje ved, roses retinol for sin evne til at håndtere alderstegn – men denne populære
ingrediens kan forårsage bivirkninger som rødme, tørhed og følsomhed. Vi ønskede derfor at skabe noget
bedre – et produkt, der leverer fordelene ved retinol, men som er skånsom mod huden.
Det er her AGELESS Phyto-Retinol* Collection kommer ind i billedet.

Denne rene, veganske kollektion blev skabt for at få alle til at se så unge ud, som de føler sig, uden de
uønskede bivirkninger, som retinol kan forårsage. Forskellen ligger i vores nøgleingrediens - Phyto-Retinol, et
kraftigt botanisk ekstrakt, bæredygtigt ekstraheret fra planten Picão Preto (Bidens alba), som har vist sig at
levere de samme hudtransformerende resultater som retinol, men uden irritation. Hvert enkelt produkt er også
formuleret med hyaluronsyre, der genopbygger hudens fugt øjeblikkeligt og i løbet af dagen.

“Hos bareMinerals bruger vi nøje udvalgte naturlige ingredienser, som er dokumenteret til, at præstere, ”siger
Gail Boye, bareMinerals Senior Vice President for Product Development. ”Da vi så forskningen af Picão Preto,
vidste vi, at dette er en ingrediens, der vil ændre spillereglerne. Nu kan vi tilbyde et naturligt alternativ til
retinol, der virkelig leverer sine hudforbedrende løfter.”

På kun én uge giver AGELESS Phyto-Retinol* Collection, — der inkluderer et natkoncentrat, en ansigtscreme,
en decolleté creme og en øjencreme — synligt reducerede fine linjer, jævnere hudtone og en glattere
hudstruktur. Uanset om du først lige har påbegyndt din hudplejerejse, eller hvis du blot ønsker at fornye din
hudplejerutine med rene produkter, der skånsomt behandler din hud, så vil AGELESS Phyto-Retinol*