Superfood Midnight Facial, luksuriøs natcreme fra Elemis

Med denne luksuriøse natcreme vågner du med en drømmelignende hud.

Elemis Superfood Midnight Facial er en afbalancerende, præbiotisk gelcreme, der med sin aktive formel virker i løbet af natten som en kokon af fugtgivende næring. Den indeholder næringsrige ingredienser såsom Camu Camu, en velkendt kilde til C-vitamin og kakaosmør, der indeholder Omega 6 & 9 fedtsyrer, kendte for at give huden essentiel fugt.

Denne silkebløde creme er en rig kilde til fibrer, vitaminer og mineraler, og indeholder derudover også bananblomstekstrakt, der tilbyder fugtighedsgivende og præbiotiska egenskaber. Superfood Midnight Facial kan bruges hver aften eller som en natmaske efter behov og er velegnet til alle hudtyper. Cremen arbejder på at reducere synlige regn på træthed, samtidig med at den hjælper med at forbedre hudtonen. Resultatet er en strålende, fugtgivet hud.

Vejl. pris 435 kr, 50 ml

• professionel hudpleje