The Next Generation Retinol Alternative - NYHED Pro-Collagen Renewal Serum

Få hudforyngende resultater med dette effektive og samtidig hudvenlige serum. Et effektivt alternativ til retinol, som klinisk dokumenteret* modvirker mimiklinjer, solskader og synlige porer samt øger hudens fugtindhold og fasthed.

Pro-Collagen Renewal Serum indeholder en banebrydende blanding af Padina pavonica og røde mikroalger kombineret med lucerne og steviaekstrakt, som giver retinol-lignende fordele uden irritation. Den avancerede formel minimerer også solskader og porer for synligt at forbedre hudens klarhed. Serummet er skånsomt nok til at kunne bruges hver dag, og fornyer din hud samtidig med at gøre den betydeligt mere ungdommelig og fast.

• Hudvenlig formel, der kan bruges dagligt.
  • Har samme fordele som retinol, men forårsager ikke tørhed eller irritation.
  • Understøtter cellefornyelsen
  • Minimerer linjer og rynker
  • Øger hudens fasthed
  • Forbedrer hudens klarhed
  • Reducerer synligheden af solskader & porer

SYNLIGE RESULTATER

• Klinisk dokumenteret til at minimere forekomsten af mimiske linjer og rynker.*
  • Kliniskt dokumenteret til at forbedre hudens fasthed og elasticitet.*
  • 97% var enige om, at produktet forbedrede udseendet af solskadet hud.**
  • 91% var enige om, at produktet reducerede fine linjer, rynker og mimiske linjer.**
  • 91% var enige om, at de ville vælge dette produkt fremfor et med traditionel retinol.**

* Uafhængige kliniske tests 2020. Resultaterne er baseret på 37 personer over 4 uger. ** Uafhængige forbrugertests 2020. Resultaterne er baseret på 37 personer over 4 uger.

HOVEDINGREDIENSER

• Retinol-Alternativt Ekstrakt kombinerer Stevia-ekstrakt og Galactomannanas fra Alfalfa, som har retinollignende egenskaber og reducerer synligheden af fine linjer og rynker, samt forbedrer hudens fasthed.
  • Rød Mikroalge stammer fra dyrkningen af Porphyridium Cruentum, der har den unikke evne til at producere en beskyttende film, som kan bruges til at beskytte huden mod fugttab.
  • Padina Pavonica, er en brunalge kendt for at være fugtgivende og for sine anti-aging egenskaber.

ANVENDELSE

Påføres hver morgen og aften efter afrensning. Fordel 4-5 dråber mellem hænderne og massér produktet ind i ansigtet med opadgående strøg.

TILGÆNGELIGHED

ELEMIS Pro-Collagen Renewal Serum lanceres 12 maj 2021. Pris: 755,- | 15ml

FORMULERET UDEN

Kunstige farvestoffer, syntetiske dufte, parabener og mineralolier.