The Ordinarys kundefavorit er endelig tilbage!

The Ordinarys kundefavorit Salicylic Acid 2 % Solution er endelig tilbage i en ny opdateret formulering. Dette vandbaserede serum eksfolierer og fjerner døde hudceller, så du får en mere klar hud. Produktet indeholder BHA-syre, der er med til at minimere hudens olieproduktion, hvilket dermed reducerer forekomsten af tilstoppede porer. Ved hjælp af den dybt fugtighedsgivende ingrediens Saccharide Isomerate styrkes hudens barriere også.

Produktet påføres en gang dagligt om aftenen. Kan bruges lokalt eller i hele ansigtet efter behov.
Salicylic Acid 2% Solution bruges som følgende i din rutine:

1. Rens
  2. Salicylic Acid 2% Solution(vandbaseret serum)
  3. Vandfrit serum
  4. Olie/olieopløsning