Nyheder fra The Ordinary! Endelig udvides The Ordinarys sortiment med to renseprodukter og en ansigtscreme. Nu kan alle finde det perfekte rense-match til en simpel tre-trins rutine!

NYT FRA THE ORDINARY!

Endelig udvides The Ordinarys sortiment med to renseprodukter og en ansigtscreme. Så nu kan alle finde det perfekte rense-match til en simpel tre-trins rutine!

Glycoside Foaming Cleanser
Glycoside Foaming Cleanser Lancering: 9/5-2023 RRP: 143 DKK

Glycoside Foaming Cleanser

En gel lignende skumrens, der effektivt fjerner urenheder og miljøforurenende stoffer. En formel der hjælper med at opretholde hudens fugtbarriere, samtidig med at den forbedrer hudens klarhed, tekstur, udstråling og smidighed ved kontinuerligt brug. Klinisk bevist at være egnet til selv den mest sensitive hud, endda til babyer da den respekterer hudbarrieren. Massér ind på en fugtig hud og skyl af med lunkent vand.

Lancering: 9/5-2023 / RRP: 143 DKK

Glycolipid Cream Cleanser
Glycolipid Cream Cleanser Lancering: 25/4-2023 RRP: 143 DKK

Glycolipid Cream Cleanser

Effektiv cremerens, der fjerner makeup og urenheder, mens den fugter for at opretholde en stærk hudbarriere. Formlen indeholder planteafledte glycolipider, der renser uden at tørre ud eller irritere. Massér ind på tør hud og skyl af med lunkent vand.

Lancering: 25/4-2023 / RRP: 143 DKK

Natural Moisturizing Factors + Beta Glucan
Natural Moisturizing Factors + Beta Glucan Lancering: 9/5-2023 RRP: 155 DKK

Natural Moisturizing Factors + Beta Glucan

GlucanEn let ansigtscreme med gelformel designet til at give fugt hele dagen efter blot én påføring. Den er formuleret med naturlige fugtgivende faktorer, beta-glucan og ceramider og hjælper med at styrke hudbarrieren. Natural Moisturizing Factors + Beta Glucan er velegnet til alle hudtyper, herunder sensitiv hud, og kan på grund af sin lette geltekstur være særligt velegnet til fedtet og kombineret hud. Påfør på en ny renset hud morgen og aften efter eventuelle serummer.

Lancering: 9/5-2023 / RRP: 155 DKK

Tre-trins-rutine med The Ordinary!

1. Forberedelse / Rens

Squalane Cleanser, NYHED Glycolipid Cream Cleanser, NYHED Glycoside Foaming Cleanser

- Designet til at rense og forberede huden til behandlingsprodukter

2.Behandle / Serum + Treatments

Serum:
• Vandbaseret serum
• Vandfri serum

Treatments:

• Maske

• Toner

• Olie

• Emulisioner

• Suspensioner

• Pulver

Retter sig mod specifikke hudproblemer og trænger længere ind i huden

3. Forsegle / Creme

Natural Moisturizing Factors + HA, NYHED Natural Moisturixing Factors + Beta Glucan

Forsegler de aktive ingredienser i trin 2 med fugt og beskytter hudbarrieren

• Skønhed

Dermarome er en del af Dermanordic, Nordens førende distributør af professionel hudpleje og makeup. Virksomhedskoncernen inkluderer også kosmetologskolerne; Elisabethskolan i Stockholm, Skin Care Academy i Oslo og Kosmetologskolen i København.

I vores danske produktportefølje arbejder vi med følgende professionelle, håndplukkede brands; BY TERRY, ELEMIS, Aurelia, PRIORI, LÖWENGRIP, NIOD, The Ordinary, The Chemistry Brand, GROWN ALCHEMIST, Browgame Cosmetics, Grande Cosmetics, Skinbetter science, LOVA SKIN og N.C.P.