NYHED Pizza Rossa Vegetale - vegansk frysepizza med stor smag

Nu fås Pizza Rossa Vegetale også i supermarkederne

Dr. Oetkers Ristorante pizza er Danmarks bedst sælgende pizza, og den fås nu i en helt ny variant, der kan nydes af veganere på lige fod med andre pizzaelskende danskere.

Den nye Pizza Rossa Vegetale er på en tynd bund, der kan bages helt sprød, som italienske pizzaer nu skal være. Rossa betyder rød på italiensk og refererer til tomatsaucen, der ikke er dækket af ost, da en pizza rossa endvidere er kendetegnet ved at den er helt fri for ost. Pizza rossa er et velkendt koncept i Italien og nu bliver den også tilgængelig i de danske frysebokse.

Med Ristorante Rossa Vegetale lancerer Dr. Oetker en helt ny version af den røde tomatsauce pizza, der bejler til det veganske segment. Pizzaen er toppet med den lækreste, røde tomatsauce og udsøgte råvarer som grillede courgetter, auberginer, peberfrugter og soltørrede tomater. Så er man veganer, flexitar, vegetar eller bare vil afveksle med en pizza uden kød, kan man nu finde et hurtigt og lækkert måltid, der er klar på under et kvarter.

Eller måske har du længe sukket efter en pizza uden ost? Den er her nu og så kan den jo altid toppes med lige præcis det ekstra fyld dine hedeste pizzadrømme er lavet af.

Forhandles hos udvalgte Spar og de største Meny butikker

Vejledende udsalgspris: 29,95 kr

• Arbejdsliv

• nyhed
  • vegetar
  • vegetarpizza
  • laktoseintolerant
  • laktosefri
  • flexitar
  • convenience
  • frostpizza
  • dr. oetker
  • ristorantepizza
  • veganer
  • vegansk
  • pizza

Dr. Oetker Danmarks A/S er et datterselskab af den tyske koncern Dr. August Oetker KG, der har datterselskaber i over 40 lande.

Produktsortimentet består bl.a. af bageartikler og dekoration, desserter, dessertsaucer, kølede desserter, frosne pizzaer og kager. Dr. Oetker er markedsleder indenfor de fleste af disse kategorier.

Der er løbende udvikling af eksisterende produktsortimenter samt tilvækst af nye kategorier. Tre faktorer der kendetegner Dr. Oetkers produkter er; høj råvarekvalitet, god smag og enkel tilberedning – kort sagt kvalitet er den bedste opskrift.

Dr. Oetker afsætter sine produkter i både detail og foodservice sektoren.

Øystein Bu

Pressekontakt Adm. Direktør Dr. Oetker Danmark A/S +45 44 945233

Heidi Borgmann

Pressekontakt Executive Head of Marketing Marketing - Dr. Oetker Danmark A/S +45 44 52 43 03