Nyhed -

Eatons Intelligent Power Manager-software sikrer innovative hardware-opgraderinger med VMware vRealize Operations

SØBORG … Eaton annoncerer en global lancering af Intelligent Power Manager™-software version 1.52, som kan integreres i VMware vRealize® Operations™-platformen. Nu kan datacentres administratorer og driftsledere bruge Eatons Intelligent Power Manager-software og Infrastructure Management Pack til at monitere tilstand, mulige risici og effektivitet for deres energienheder og -udstyr, på samme måde, som de bruger VMware vRealize Operations til at administrere version ”v1.52” i deres it-enheder i et softwaredefineret datacenter.

Eatons integration med VMware vRealize Operations giver en samlet brugerflade til administration af computer-, netværks-, lagrings-, strøm- og racksystemer. Det understøtter direkte VMwares softwaredefinerede vision om at tilbyde en samlet administrationsbrugerflade på tværs af datacentrets infrastruktur. Kunder kan nemt hente denne administrationspakke fra VMware Solution Exchange-markedspladsen og begynde at indsamle data fra Eatons Intelligent Power Manager og analysere dem i VMware vRealize Operations i løbet af få minutter.

Eatons seneste Intelligent Power Manager-softwareintegration med VMware muliggør en fælles brugerflade inden for VMware vRealize Operations, hvilket giver adgang til at monitere og administrere forbrug og udstyr som UPS’er og PDU’er. Det sparer både tid og penge, da administratorerne får adgang til avancerede analytiske data til planlægning af energikapacitet og prioritering af driftsbelastning. Desuden kan administratorerne i datacentrene via tilslutning til VMware vRealize Operations få advarsler om mulige nedbrud og behov for forebyggende vedligehold af hardwaren.

Eatons Intelligent Power Manager-software giver desuden adgang til en effektiv nedlukningsfunktion af hele infrastrukturen, så netværk og servere kan lukkes kontrolleret ned, så man ikke mister data eller skader udstyret.

Eatons Intelligent Power Manager-software v1.52 giver kunderne skærpet kontrol over PDU’erne, der understøtter deres it-infrastruktur. Brugerne kan slå PDU-udtag til eller fra samt genstarte udtag ved hjælp af Intelligent Power Manager-softwaren for at forbedre driftsikkerheden. Den nyeste platform giver også en mere finkornet administration af handlinger og alarmer i tilfælde af energi- eller miljø-events. Man får flere oplysninger om årsagen til en given advarsel, så man bedre kan reagere hurtigt og præcist.

Eaton er medlem på Elite-niveau af VMware Technology Alliance Partner-programmet, og dens Intelligent Power Manager-software er certificeret VMware Ready™. Eatons Intelligent Power Manager-software v1.52 fås i en grundpakke, der er gratis for op til 10 strømforsyninger, og i avancerede platforme, der tilbyder slutbrugerne flere funktioner og mere funktionalitet i et optimeret system til strømovervågning og -administration.

Læs mere om Eatons generelle integration med VMware-løsninger på www.eaton.eu/vmware. Se www.eaton.eu/intelligentpower for flere informationer om Eatons Intelligent Power Manager-software. Flere informationer om Eatons virtualiseringsmuligheder kan ses på www.eaton.eu/virtualization. Lær mere om Eatons strømkvalitetsprodukter og -tjenester på www.eaton.eu/powerquality.

Følg os på Twitter via @EatonIT eller søg efter Eaton EMEA på virksomhedssiderne på LinkedIn for at få alle de seneste nyheder.

Om Eaton

Eatons elektrotekniske gren af koncernen er globalt førende med ekspertise inden for effektfordeling og strømkredsbeskyttelse, strømbeskyttelsesbackup, kontrol og automatisering, belysning og sikkerhed, løsninger til infrastruktur og ledningsføring, løsninger til barske og farlige miljøer samt projekt-support. Eaton er gennem sine globale løsninger i stand til at møde nutidens mest afgørende udfordringer inden for styring af elektrisk energi.

Eaton er en Power Management virksomhed, som omsatte for 20,9 milliarder dollars i 2015. Eaton leverer energieffektive løsninger, der hjælper kunderne med effektivt at styre elektrisk, hydraulisk og mekanisk energi på en mere effektiv, sikker og bæredygtig måde. Eaton har omkring 97.000 ansatte og sælger produkter til kunder i mere end 175 lande. Du kan finde flere oplysninger på www.eaton.com.

• Data, Telekommunikation, IT

• driftssikkerhed