Loewe vinder tre prestigefyldte priser ved iF DESIGN AWARDS 2018

Loewe vinder tre prestigefyldte priser ved iF DESIGN AWARDS 2018

Ved årets iF Design Award show i München blev Loewe hædret med tre af de anerkendte og prestigefyldte, internationale priser. Loewe klang m1, den nye, bærbare Bluetooth højtaler, vandt en iF GOLD AWARD, mens bild 3 og bild 5 OLED TV'erne hver modtog en iF DESIGN AWARD.

Awards'ene understøtter Loewe's tilgang til produktudvikling og nuværende markedspositionering, som Tysklands førende producent af forbrugerelektronik forfølger. I år blev de vindende produkter udvalgt fra over 6.400 enheder fra 54 lande.

"Vi er henrykte over, at tre af disse prestigefyldte iF Design Awards er gået til Loewe i år. For vores medarbejdere er dette en solid bekræftelse på, at vores udviklings- og produktionsmetoder fungerer. Og samtidig er det en drivkraft til fortsat at fokusere på avanceret teknologi og design," udtaler Mark Hüsges, Managing Partner hos Loewe.

Årligt præsenteres iF DESIGN AWARD af verdens ældste, uafhængige designinstitution, iF International Forum Design GmbH, og er blandt de største og mest prestigefyldte designkonkurrencer i verden.
En 63-personers jury, bestående af uafhængige og internationale eksperter, udvalgte Loewe til at modtage tre af disse anerkendte designpriser, som symbol på kvalitet og design.

iF GOLD AWARD til Loewe klang m1
Loewe klang m1, den nye bærbare Bluetooth højtaler, vandt en iF GOLD AWARD inden for "Produkt" området, i kategorien "Audio".

Juryen udtaler: "En fantastisk lydoplevelse i en lille størrelse, den sande skønhed i Loewe klang m1 Bluetooth højtaleren tydeliggøres ved nærmere øjekast. Materialer og detaljer af høj kvalitet, såsom forsænkede knapper og læderrem, udtrykker produktets high-end-karakter, og giver en utroligt sammenhængende helhed!”

Loewe klang m1. Smukt udformet lyd.
Loewe klang m1 er en bærbar Bluetooth højttaler til ekstraordinære musikoplevelser. Rene, minimalistiske linjer former det tidløse design. Afrundede kanter og glatte overgange giver et særligt behageligt look.
Med en praktisk læderrem, ideel til at tage med på farten.
Med en størrelse på kun 133 x 63 x 23 mm og 325 gram overrasker klang m1 med sin store lyd. Uanset om det er til en smartphone, tablet eller laptop, findes Bluetooth-signalet hurtigt og enhederne er forbundet - klar til at streame din musik. Hjemme, på kontoret, til træning eller på rejse. Hvor som helst. Når som helst.

iF DESIGN AWARD til Loewe bild 3
Loewe bild 3 vandt en pris inden for "Produkt" området, i kategorien “TV / Cameras”.

Loewe bild 3. Living Start. Passer.
Overalt.
Loewe’s nye bild 3 serie i stor, medium og lille – 55", 49" og 43" – inkorporerer den nuværende "downsizing" tendens. Mindre er mere, back to basics med fokus på premium kvalitet. Resultatet er et virkelig sofistikeret fjernsyn, designet til forskellige stadier i livet. Der er et til alle. Den lille 43" model med det iøjnefaldende design er perfekt til mindre rum.

iF DESIGN AWARD til Loewe bild 5 OLED
Loewe bild 5 OLED modtog også en pris inden for "Produkt" området, i kategorien “TV / Cameras”.

Loewe bild 5 OLED. State-of-the-art teknologi. Sensuel og individuel.
Loewe bild 5 OLED leveres som et modul koncept, der gør det muligt at tilpasse designet til individualister. Indeni: det allerbedste, som fjernsynsteknologien har at tilbyde. Udvendigt: en spændende, retro-inspireret æstetik og tillokkende udvalg af materialer, der kombinerer træ med børstet aluminium, en ultratynd high tech skærm, skræddersyet "akustisk" stof og et stort udvalg af gulvstande. Designer Bodo Sperlein har kombineret alle disse egenskaber i det eklektiske design på det nye bild 5 OLED.
Unikt: alle moduler kan mixes og matches for at skabe din egen, individuelle konfiguration.

Om iF DESIGN AWARD

I 65 år har iF DESIGN AWARD været et internationalt anerkendt kvalitetsstempel for fremragende design. I hele verden er iF-brandet blevet et symbol på fremragende design. iF DESIGN AWARD er en af de mest prestigefyldte designpriser i verden og uddeles for design i alle kategorier: produkt, emballage, kommunikation og servicedesign/UX, arkitektur og interiørdesign såvel som professionelle koncepter.
Alle vindere præsenteres i iF WORLD DESIGN GUIDE, vises i iF design app'en og udstilles på iF designudstillingen i Hamburg.

Loewe — vi opfandt fjernsynet

Loewe står bag en række opfindelser inden for både TV- og lydprodukter. Det var således Loewe, der opfandt verdens første elektroniske fjernsyn i 1931. Loewe har altid haft fingeren på tidens teknologiske puls og blik for at tænke i nye baner. I 1997 opfandt Loewe verdens første fjernsyn med internetadgang.

Loewe var desuden blandt de første, der lancerede plasma- og LCD-TV. I dag udtrykker Loewe sig gennem et stærkt brand med værdier som; nyeste teknologi, unikt og minimalistisk design samt høj brugervenlighed og fleksible løsninger, herunder mange størrelsesvarianter, farver og placeringsmuligheder. Og selv om det første TV blev opfundet for mere end 85 år siden, er Loewes statement alligevel:
"Hvem påstår man ikke kan
genopfinde det?“

Find nærmeste Loewe forhandler på:

www.loewe.dk

Virksomheden forhandler en lang række førende mærker og produkter. Mere end 1.000.000 varenumre fordelt på mere end 700 forskellige varemærker er repræsenteret i sortimentet, herunder: HP Inc., Hewlett Packard Enterprise, Lenovo, MicroConnect, MicroBattery, Ubiquiti Networks, HP Procurve, Cisco, Synology, Qnap, B&O Play, Loewe, Podspeakers, Kensington, tado, Apple, eSTUFF, Incipio, Griffin, MicroSpareparts Mobile, Axis, Hikvision, Bosch, MicroView, Milestone, NEC, Philips, EPSON, VivoLink, Airtame, Zebra, Honeywell, Star Micronics, Datalogic, Datamax og mange andre.

EET Europarts er en del af EET Group, grundlagt i 1986, i dag repræsenteret med 31 salgskontorer i 24 lande fordelt over Europa. Koncernen beskæftiger mere end 500 ansatte, servicerer mere end 44.000 forhandlere og ekspederer mere end 1.000.000 leverancer om året. EET Group har hovedsæde i Birkerød og logistikcenter i Ballerup.

Relateret materiale