Beolit 17: Den bærbare designklassiker er blevet personlig

Beolit 17: Den bærbare designklassiker er blevet personlig

B&O PLAY lancerer nu Beolit 17 – det seneste skud på stammen i den ikoniske Beolit-serie, der blev lanceret i 1939. Beolit 17 kommer med nye intelligente egenskaber via Beoplay App og større musikalsk gennemslagskraft end sine forgængere.

Beolit 17 er designet af den prisbelønnede danske designer Cecilie Manz, og højtalerens detaljer taler samme designsprog som Beolit 12 (2012) og Beolit 15 (2015), som tilfører en unik og cool skandinavisk stil til ethvert hjem. Højtalerens top og bund er lavet af robust polymer, som kan modstå dagligdagens prøvelser, og med op til 24-timers batterilevetid kan du nemt tage din Beolit 17 med dig overalt. Gitteret, der omkranser højtaleren, er lavet af anodiseret perleblæst aluminium, og håndtaget, der er designet til at bære højtaleren i, er fremstillet af førsteklasses kernelæder. På toppen af Beolit 17 er en modstandsdygtig bakke, som du trygt kan lægge din smartphone i.

Vågn op til dine favorittoner

Beolit 17 kommer med en ny intelligent connect-knap, som åbner for en række muligheder gennem Beoplay App. I Beoplay App kan du vælge mellem fire forskellige funktioner, som bliver aktiveret, når du trykker på connect-knappen, der er placeret på toppen af højtaleren.

• Alarm: Du kan indstille en alarm i Beoplay App, der vil vække dig med en af to mulige B&O PLAY-alarmtoner eller den sidst afspillede sang på din smartphone. Tryk én gang for at snooze og to gange for at deaktivere alarmen.

• Forbind: For nem adgang til musik kan du bruge connect-knappen, der med det samme afspiller den sidst afspillede sang på din smartphone.

• Betjening: En simpel funktion, der lader dig afspille eller pause musikken ved blot at trykke én gang på tilslutningsknappen. Ved to tryk skifter du til næste sang.

• ToneTouch: Opsæt Beoplay App til at afspille din favorit ToneTouch-indstilling.

Beolit 17 virker også med Beoplay App-muligheder som ToneTouch, der muliggør en legende, let og intuitiv personliggørelse af dine musikoplevelser. Prøv dig vej gennem de forskellige tonaliteter og opsætningsindstillinger for at finde lige præcis den lyd, der passer dig bedst.

Nyt design giver mere power end nogensinde før

Med et smart redesign af højttalerens gitter, er Beolit 17 den mest kraftfulde Beolit-højtaler til dato. Det lille rum til kablet er fjernet, og det giver rum til en forbedret lydpræstation, der med 240 watts maksimal ydeevne er kraftig nok til at fylde selv større rum med den legendariske gåsehudsfremkaldende Bang & Olufsen Signature Sound.

Pris:

Beolit 17 lanceres i Natural og Stone Grey og kan købes til vejledende udsalgspris kr. 3.799,-

Forhandlere:

EET Europarts distribuerer B&O PLAY produkter i Danmark. B&O PLAY forhandles bl.a. hos: 3Butikkerne, Humac, Illums Bolighus, Magasin og AV-Connection.

Øvrige forhandlere oplyses hos EET Europarts på tlf. 45 82 19 19.

Download af højopløste billeder: www.flickr.com/beoplay

OM B&O PLAY

B&O PLAY er verdens førende livsstils- og audiobrand for unge kreative professionelle. Virksomheden blev grundlagt i 2012 som et søsterselskab til Bang & Olufsen og er fast forankret i virksomhedens 90 års erfaring med design, håndværk og produktinnovation. Vi producerer ikke bare hovedtelefoner, vi designer ikke bare højttalere, og vi beskæftiger os ikke bare med underholdningselektronik. Vi skaber oplevelser, der giver gåsehud.

Virksomheden forhandler en lang række førende mærker og produkter. Mere end 1.000.000 varenumre fordelt på mere end 700 forskellige varemærker er repræsenteret i sortimentet, herunder: HP, Lexmark, IBM, Canon, Epson, Acer, Lenovo, Axis, Synology, Samsung, Ernitec, Sony, Milestone, Sling Media, B&O PLAY, MicroBattery, MicroMemory, MicroLamp, MicroStorage, MicroConnect, MicroScreen, Hitachi, Western Digital, eSTUFF,
Clint, Podspeakers, Sandberg, Garmin, Kensington, Loewe og mange andre.

EET Europarts er en del af EET Group, grundlagt i 1986, i dag repræsenteret  med 34 salgskontorer i 27 lande fordelt over Europa og Afrika. Koncernen beskæftiger mere end 500 ansatte, servicerer mere end 44.000 forhandlere og ekspederer mere end 1.000.000 leverancer om året. EET Group har hovedsæde i Birkerød og logistikcenter i Ballerup.