Design-tv fra Loewe lanceres nu også i 55"

Design-tv fra Loewe lanceres nu også i 55"

Connect ID er et af Loewes suveræne livsstils-tv. Oplev den nyeste lyd- og billedteknologi kombineret med et design i verdensklasse. Connect ID fås i 32, 40 og 46" og nu lanceres modellen desuden i 55".

ID står for ’Individual Design’, og det er netop kodeordet for Loewes design-tv, der med den nye 55" skærm nu  byder på 2.880 forskellige konfigurationsmuligheder - og dermed sætter den personlige stil i højsædet. Vælg mellem tv-ramme i sort eller hvid højglans, tv-kabinet i seks suveræne kulører, fire forskellige skærmstørrelser, med eller uden indbygget DR+ harddisk, samt 30 forskellige placeringsløsninger.

Kabinetfarverne i stof spænder fra klassikere i Sort, Hvid og Sølv til modige og markante kulører i Beige, Grøn og Orange. Vælg den nuance, som bedst falder i smag, og få et tv, der bekender kulør og viser holdning.

For den stilbevidste kunde er mulighed for at kombinere det lækre Loewe Connect ID design-tv med et lækkert design musikanlæg: Loewe SoundBox, der fås i 5 matchende farver.

Vejledende udsalgspris for Loewe Connect ID 55 fra kr. 25.999,-

Nærmeste forhandler oplyses af Kjaerulff 1 Development på tlf. 6613 54 80 - og kan findes på www.loewe.dk / Find forhandler eller direkte her på Find Loewe Forhandler

Om Loewe

Loewe producerer og markedsfører eksklusive design TV og lydsystemer, Audiodesign produkter, Blu-ray-afspillere, dvd-optagere, samt Media- og Multiroom-løsninger, både som enkeltstående produkter og som komplette Home Entertainment systemer.

Elegant og individualiseret design, innovativ teknologi og eksklusiv kvalitet er kendetegnende for Loewes premium produkter.

Loewe leverer Home Entertainment systemer med HD-billedkvalitet, 3D teknologi, integreret digital harddiskoptager (DR+) samt MediaPortal, der giver perfekt samspil mellem tv og internet.

Loewe AG blev grundlagt i Berlin i 1923 og havde i 2011 en omsætning på 274,3 mio. euro. Selskabet  beskæftiger ca. 1.000 medarbejdere og er repræsenteret i 50 lande med egne datterselskaber og distributører.

Relateret materiale