JAYS lancerer de trådløse MultiRoom-højtalere s-Living One og Three

JAYS lancerer de trådløse MultiRoom-højtalere s-Living One og Three

Den svenske producent JAYS, der udvikler både livsstils- og lydprodukter udvider nu sin portefølje af højttalere med to nye trådløse MultiRoom højttalere, s-Living-serien. S-Living-serien er ægte Hi-Fi-højttalere, designet til at kunne integreres i dit moderne hjem, fyldt med de nyeste teknologier. Virkelig forenklet og elegant design, fuldt kompatibel med dit smart home og med moderne streamingtjenester.

S-Living-højttalerne er endnu et resultat af fusionen mellem Clint og JAYS, som fandt sted tidligere på året. Højttalerne i s-Living-serien er certificerede til de mest populære og moderne streamingprotokoller, såsom GoogleCast, AirPlay 2 og Spotify Connect. Der er dog ikke indbygget mikrofon, men de er fuldt ud kompatible til at arbejde sammen med stemmeassistenter fra Google og Apple (Google Assistant og Siri).

”Nøgleordet, under udviklingen af s-Living-højttalerne, har været ”enkelt ”. Enkelt at forstå med et enkelt, rent og stilfuldt design. Vi ønskede at skabe en portefølje af MultiRoom-højttalere, der sikrer fuld kompatibilitet, uanset om du er Android-bruger eller Apple-fan. Og ved at bruge MultiRoom og smart home funktionerne kan du nemt sammenkoble flere s-Living-højttalere, ”siger Rene Larsen, CPO hos JAYS.

De første produkter, der lanceres i s-Living-serien er s-Living One og Three, og de kommer begge med et touch-panel spækket med features, der gør dem nemme at betjene i det daglige. EQ-indstillingerne giver dig mulighed for ved hjælp af en enkel berøring at tilpasse lyden afhængig af den aktuelle stemning og dine præferencer på dagen. S-Living One er en elegant, kompakt MultiRoom-højttaler lavet til de mindre og mellemstore værelser såsom køkkenet eller soveværelset. S-Living Three er en kraftfuld stereohøjttaler, der er skabt til at fylde større rum, såsom din stue.

”For at få dem til at falde godt ind i omgivelserne har designet været et meget vigtigt aspekt under udviklingen af højttalerne. Vi ønsker, at de skal gå i tråd med den øvrige boligindretning, men stadig levere en imponerende lydoplevelse. For at sikre dette har vi samarbejdet med den danske designer Phillip Bodum. Hans erfaring har været et stort aktiv for os, da vi udviklede højttalerne”, fortsætter Rene Larsen.

S-Living One og Three fås i farverne "concrete white" og "graphite black". De vil være tilgængelige i butikkerne omkring december. For mere information, se https://www.jaysheadphones.com/speakers/home

S-Living One fås til en vejledende pris på DKK 1999

S-Living Three fås til en vejledende pris på DKK 2799

Om Northbaze Group AB

Northbaze Group er en børsnoteret virksomhed på Nasdaq First North Growth Market. Northbaze Group blev grundlagt i 2006 med en vision om, at alle skal have mulighed for at opleve god lyd og sofistikeret design. Koncernen udvikler, producerer og markedsfører sine egne mærker og produkter inden for "Audio & Sound" og "Smart Mobility" til udvalgte markeder globalt og online. Det veludviklede produktsortiment markedsføres under mærker som Jays-hovedtelefoner, Jays-højttalere, Clint Audio, Clint Digital, Krusell, Pagalli, Walk on Water og KAVAJ. Koncernen udvikler og fremstiller også produkter til andre velrenommerede mærker på OEM-basis. Northbaze Group har i øjeblikket aktiviteter i Sverige, Danmark, Tyskland, Hong Kong og Thailand, hvor selskabets egen produktion inden for Smart Mobility også ligger.

I området "Audio & Sound", der inkluderer Jays Headphones, erhvervede gruppen i 2019 det prisvindende danske lyd-brand CLINT® Digital med det formål at etablere gruppens fremtidige investering i streaming af lyd via multimedia og smart højttalere. Gruppen udvidede i 2018 området "Smart Mobility" gennem anskaffelsen af Krusell, der designer og fremstiller mobilt tilbehør og tasker af højeste kvalitet. Det tyske e-handelsfirma KAVAJ blev erhvervet og integreret i april 2019 med det formål at styrke koncernens online tilstedeværelse gennem primært Amazon og andre online markedspladser.

I slutningen af 2017 annoncerede Northbaze Group sin nye koncern- og vækststrategi, der er baseret på stærk organisk vækst med rentabilitet kombineret med forretningsdrevet vækst i lyd-segmentet og andre nært beslægtede produkter og tjenester inden for forbrugerelektronik såvel som smart connectivity og mobile produkter. Northbaze Group har til hensigt at gennemføre størstedelen af opkøb i de kommende år med henblik på at sprede sine investeringer og opbygge en stærk gruppe med et klart fokus på langsigtet rentabel vækst.

Northbaze-koncernens langsigtede årlige økonomiske mål er at have en årlig vækst på 20 procent med en samtidig rentabilitet på mindst 10 procent EBITDA og en soliditet på over 30 procent. Koncernen sigter mod at øge sin andel af salget inden for B2C og online med ca. 10% om året over de næste tre år, og samtidig styrkes tilbuddene via eksisterende markedskanaler inden for detailhandel. Koncernen vil ikke give løbende detaljerede prognoser, men dens aktiviteter vil blive fuldt styret mod virksomhedens langsigtede økonomiske mål.

EET Europarts er Europas førende distributør inden for: Server, Computer & Printer parts, Storage & Network, Mobile Parts & Accessories, Consumer Electronics, Surveillance & Security, Professional AV & Digital Signage, Point of Sale & Auto ID samt Logistical Services.

Virksomheden forhandler en lang række førende mærker og produkter. Mere end 1.000.000 varenumre fordelt på mere end 700 forskellige varemærker er repræsenteret i sortimentet, herunder: HP Inc., Hewlett Packard Enterprise, Lenovo, MicroConnect, MicroBattery, Ubiquiti Networks, HP Procurve, Cisco, Synology, Qnap, Bang & Olufsen, JLab, Amplifi, Kensington, tado, eSTUFF, Speck, MicroSpareparts Mobile, Axis, Hikvision, Bosch, MicroView, Milestone, NEC, Philips, EPSON, VivoLink, Airtame, Zebra, Honeywell, Star Micronics, Datalogic, Datamax og mange andre.

EET Europarts er en del af EET Group, grundlagt i 1986, i dag repræsenteret med 26 salgskontorer i 17 lande fordelt over Europa. Koncernen beskæftiger mere end 575 ansatte, servicerer mere end 43.000 forhandlere og ekspederer mere end 1.100.000 leverancer om året. EET Group har hovedsæde i Birkerød og logistikcenter i Ballerup.

Relateret materiale