Luksus-tv i små størrelser

Luksus-tv i små størrelser

Tv-alteret i stuen er ikke længere den væsentligste kilde til fjernsynskiggeri. Overalt i boligen ser vi tv. I køkkenet, i børneværelset og i soveværelset ser vi endda tv i stor stil. Og netop som ”ekstrarums-tv” er de nye Loewe Connect SL 22 og 26 tommer tv særdeles velegnede. Med deres ultraflade Slim-Line-design, praktiske størrelse og høje udstyrsniveau er de perfekte som tv i rum, hvor pladsen er mere begrænset end i stuen. Med den nyeste Edge-LED-teknologi leverer de små Loewe Connect-modeller den bedste billedkvalitet og er samtidig kendetegnet ved et lavt strømforbrug.

Lille størrelse – stor fornøjelse
Enestående for denne størrelse af tv er Loewe Connect SL 22 og 26 forsynet med Full-HD-teknologi kombineret med Edge-LED Backlight. De små Connect modeller – også kaldet Loewe Connect Mini´er - har en lang række tekniske funktioner, som er usædvanlige for tv i disse størrelser - herunder blandt andet Loewe Media platformen med; MediaText, MediaHome og MediaUpdate. Sidstnævnte funktion gør det nemt at opdatere tv´ets software via internet eller via USB-port. Med MediaText (HbbTV) understøttes også fremtidens internetbaserede tekst-tv-funktion, og Loewe MediaHome giver adgang til billeder, videoer og musik på hjemmenetværket. Tv´et har internetadgang via LAN- eller Powerline-forbindelse – eller via WLAN (med WLAN dongle, der fås som ekstraudstyr). Desuden er Loewe Connect SL modellerne forsynet med to USB-porte, to HDMI-stik og en LAN-port. Og helt i Loewes ånd, er også de små Loewe Connect-modeller udstyret med multi-tuner til modtagelse af  både DVB-T, C og S. Endvidere er det muligt at integrere Connect Mini´erne med Loewes øvrige systemløsninger, både når det gælder lydprodukter og når det gælder streaming af programmer fra ét Loewe tv til et andet Loewe tv.

Loewe topdesign i miniformat
De nye Loewe Connect SL-modeller på henholdsvis 22 og 26 tommer har et frækt og iøjnefaldende design. Med deres ekstremt flade fremtoning og det kendte, minimalistiske Loewe udseende indgår de som et lækkert og forfriskende indslag i ethvert rum og i enhver boligindretning. Connect SL 22 og 26 fås i de klassiske farver Sort Højglans, Hvid Højglans og Sølv, og leveres som standard med en elegant bordstand. Som tilbehør fås desuden både en specialdesignet gulvstand og naturligvis et praktisk vægbeslag.

Loewe Connect 22 fås til en vejledende udsalgspris fra kr. 6.999,-
Loewe Connect 26 fås til en vejledende udsalgspris fra kr. 7.999,-

Nærmeste forhandler findes på www.loewe.dk / Find forhandler eller oplyses hos Kjaerulff 1 Development A/S på tlf. 66 13 54 80.

Om Loewe

Loewe producerer og markedsfører eksklusive design TV og lydsystemer, Audiodesign produkter, Blu-ray-afspillere, dvd-optagere, samt Media- og Multiroom-løsninger, både som enkeltstående produkter og som komplette Home Entertainment systemer.

Elegant og individualiseret design, innovativ teknologi og eksklusiv kvalitet er kendetegnende for Loewes premium produkter.

Loewe leverer Home Entertainment systemer med HD-billedkvalitet, 3D teknologi, integreret digital harddiskoptager (DR+) samt MediaPortal, der giver perfekt samspil mellem tv og internet.

Loewe AG blev grundlagt i Berlin i 1923 og havde i 2011 en omsætning på 274,3 mio. euro. Selskabet  beskæftiger ca. 1.000 medarbejdere og er repræsenteret i 50 lande med egne datterselskaber og distributører.