Med den nye BeoPlay A6 kommer din musik til at føle sig helt hjemme

B&O PLAY by BANG & OLUFSEN præsenterer BeoPlay A6. Den unikke form, der er designet til en moderne livsstil med flere afslapnings- og arbejdssteder rundt omkring i boligen, fylder hele rummet med nuanceret og fyldig lyd, uanset hvor du befinder dig i rummet.

BeoPlay A6 er udstyret med et innovativt tap-and-swipe-interface, er kompatibel med næsten alle streamingstandarder og har en unik front, der er udviklet i samarbejde med Kvadrat, en af Europas førende producenter af designtekstiler.

"BeoPlay A6 er et spændende nyt medlem af B&O PLAY familien. Vi ønskede at skabe et fleksibelt og kraftfuldt musiksystem, som er skræddersyet til den moderne musikelskers dynamiske livsstil. Som alle andre B&O PLAY produkter er A6 udstyret med den karakteristiske Bang & Olufsen Signature Sound, men denne gang med et lille akustisk tvist: Takket være den unikke form, vinklingen af de fem kraftfulde højttalerenheder og den avancerede digitale signalbehandling hører man en imponerende fyldig og detaljeret lyd, uanset hvor man befinder sig i forhold til BeoPlay A6", fortæller Henrik Taudorf Lorensen, Vice President for B&O PLAY.

BeoPlay A6 er designet af den anerkendte danske designer Jakob Wagner. Han tog udgangspunkt i den akustiske vision, da han skulle designe BeoPlay A6:

"Jeg har egentlig designet BeoPlay A6 på samme måde, som når jeg designer et møbel. Her er det dog lyden og interaktionen, der har bestemt formen. Den intuitive, men også overraskende form "spiller altid hen imod dig", uanset hvor du er, og derfor får man et mere intimt forhold til den end til et konventionelt musiksystem. BeoPlay A6 passer til de fleste indretninger, men har samtidig en helt særlig karakter, som gør, at den også skiller sig ud. Uanset, om man placerer den frit, i et hjørne eller på væggen, vil den automatisk blive et centrum for den sociale interaktion i rummet – den er en slags moderne jukebox", forklarer Jakob Wagner.

• Enkel og intuitiv i brug
    Musikken styres direkte på BeoPlay A6 ved at tappe eller swipe på det innovative touch-interface, som blev introduceret på den prisbelønnede BeoPlay A9, eller via en mobil enhed.

• Musik uden grænser
    BeoPlay A6 kan streame musik via AirPlay, DLNA eller Bluetooth 4.0 og har integreret adgang til streamingtjenester som Spotify, Deezer og TuneIn-internetradio. Den integrerede software vil også være kompatibel med praktisk talt alle fremtidige standarder.

• Rå kraft under motorhjelmen
    BeoPlay A6 er en femvejs-højttaler med fire højttalere foran og en bagudvendt fuldtoneenhed, som gør lydbilledet ekstra rummeligt. Hver højttaler har sin egen digitale forstærker.

• Samarbejde med Kvadrat
    Det specialfremstillede tekstil på frontcoveret er resultatet af et tæt samarbejde med Kvadrat, en af Europas førende producenter af designtekstiler. Det fintvævede mønster af sofistikerede multifarvede tråde giver både akustisk transparens og et stærkt visuelt udtryk.

• Klar til BeoLink Multiroom
    BeoPlay A6 er udstyret med BeoLink Multiroom teknologi, som samler alle B&O PLAY og Bang & Olufsen produkter i ét trådløst frihed med total frihed. Med BeoLink Multiroom er det muligt at spille forskellig musik i forskellige rum eller spille den samme musik i hele hjemmet. Start musikken med et tap med fingeren på BeoPlay A6.

• Passer ind i de fleste indretninger
    BeoPlay A6 fås i fire farver: Light Grey, Dusty Blue, Dark Rose og Dark Grey

Se en mere detaljeret præsentation af BeoPlay A6 på: www.beoplay.com/a6

Priser:

BeoPlay A6 sælges til vejledende udsalgspris på kr. 7.499,-
BeoPlay A6 er i butikkerne fra primo november.

Forhandlere:

EET Europarts er distributør af B&O PLAY produkter i Norden.

I Danmark forhandles B&O PLAY produkter bl.a. hos; POWER, Expert, Humac, Illums Bolighus, Fona Strøget og Magasin. Øvrige forhandlere oplyses hos EET Europarts på tlf. 45 82 19 19.

OM B&O PLAY

Med udgangspunkt i Bang & Olufsens stolte traditioner for fremragende design, godt håndværk og nyskabende produkter er B&O PLAY en fortolkning af de samme værdier i en helt ny type produkter til stilbevidste og aktive bymennesker.

B&O PLAY produkterne er intuitive i brug og enkle at integrere i hverdagen – både hjemme og på farten.

Læs mere om B&O PLAY på www.beoplay.com

EET Europarts er Europas førende distributør inden for: Server, Computer & Printer parts, Mobile Parts & Accessories, Home Entertainment & Lifestyle Electronics, Surveillance & Security, Professional AV & Digital Signage, Point of Sale & Auto ID samt Logistical Services.

Virksomheden forhandler en lang række førende mærker og produkter. Mere end 700.000 varenumre fordelt på mere end 500 forskellige varemærker er repræsenteret i sortimentet, herunder: HP, Lexmark, IBM, Canon, Epson, Acer, Lenovo, Axis, Synology, IQeye, Samsung, Ernitec, Sony, Milestone, Sling Media, B&O PLAY, MicroBattery, MicroMemory, MicroLamp, MicroStorage, MicroConnect, MicroScreen, Hitachi, Western Digital, eSTUFF,
Clint, Podspeakers, Sandberg, Garmin, Kensington, Loewe og mange andre.

EET Europarts er en del af EET Group, grundlagt i 1986, i dag repræsenteret  med 31 salgskontorer i 26 lande fordelt over Europa og Afrika. Koncernen beskæftiger knap 500 ansatte, servicerer mere end 42.000 forhandlere og ekspederer mere end 900.000 leverancer om året. EET Group har hovedsæde i Birkerød og logistikcenter i Ballerup.