Nu kommer det nye luksus-TV fra Loewe: Reference ID

Nu kommer det nye luksus-TV fra Loewe: Reference ID

Perfekte billeder, fantastisk lyd og enestående design. Oplev My Perfect Entertainment i luksusklassen med det nye Loewe Reference ID TV

Loewe har med Reference ID skabt en eksklusiv kombination af billede og lyd. Et elegant designet, smukt, tidløst og minimalistisk TV. Enestående håndværk fremstillet med præcision og brug af eksklusive materialer som blankpoleret aluminium og ægte Berliner Glas.

Brilliant billedkvalitet

Loewe Reference ID er udstyret med kontrastfilter-skærm med anti-refleksionsglas på begge sider. Det gråtonede glas, som er fremstillet af en af Tysklands mest velrenommerede glasproducenter, gør billedet tydeligt mere skarpt og præcist, optimerer kontraster og reducerer reflektioner cirka 10 gange mere end andre glasskærme.

Med 200 fps (frames per second) og en særlig styring af LED backlight teknologien har Loewe Reference ID en overbevisende 400 Hz billedvisning, som i kombination med TV´ets intelligente algoritmer, sikrer en perfekt gengivelse af ekstremt hurtige bevægelser.

TV´ets lysintensitet og hyppige billedgengivelse giver desuden en en imponerende, blød og flydende 3D effekt - selv i oplyste rum. Loewe Reference ID giver mulighed for at konvertere 2D indhold til 3D-visning med utrolig flot effekt.

Kraftfuld 2.1 TV stereolyd

Loewe Reference ID producerer en fantastisk lyd på 160 watt med et lydtryk på 102 dB. Denne førsteklasses lyd kommer fra to integrerede fuldtone-højttalere, en 6’’-subwoofer og en ekstra passiv membran. Det integrerede lydsystem har en kompleks opbygning, der giver en meget stor akustisk spredning med en uovertruffen samlet volumen på 5,5 liter, som giver en fantastisk lydoplevelse.

...og ekstra Surround sound
Ekstra Loewe Reference ID Speakers kan fås separat til Loewe Reference ID TV, hvis der ønskes endnu mere fremragende lyd. De keramiske højttalere garanterer en krystalklar, dynamisk lyd på op til 40.000 Hz. D’Appolito-placeringen af de i alt seks integrerede højttalere (2 x 3 stk.) giver lyden en usædvanlig ren og transparent tone. Loewe Reference ID Speakers i kombination med en Loewe Subwoofer 800 giver en storslået hjemmebiograflyd.

Loewe DR+ teknologi

Den integrerede harddisk (DR+) byder på masser af plads til nemt at gemme, tidsforskyde og optage programmer. Loewe Reference har en harddisk på 1 terrabyte, svarende til ca. 450 filmtimer. Med Dual Channel er det muligt, at optage ét program, og se et andet samtidigt.

Den eksklusive Loewe DR+-teknologi gør det endvidere muligt at benytte Follow-me-funktionen, hvor et program kan sættes på pause, og efterfølgende fortsættes på et andet Loewe TV (i samme netværk). Streaming af programmer og optagelser fra ét Loewe TV til et andet (i samme netværk), er ligeledes muligt med Loewe DR+.

Altid opdateret - Altid aktuel

Loewe Reference ID har alle gængse tv-modtagere og formater integreret: DVB-T/-C/-S/-T2/-S2, SD/HD og 3D. Desuden har TV´et to CI+ slots.

Når Loewe Reference ID tilkobles internettet sørger den gratis Loewe MediaUpdate funktion for, at softwaren i Loewe Reference ID løbende kan opdateres. Med opdateringsfunktionen er der adgang til de nyeste Loewe features.

ID - står for Individuelt Design

Loewe Reference ID fås i skærmstørrelserne: 40", 46" og 55", og i rammefarverne Alu Black, Alu Silver, Hgl. White og Alu Titan. Standardmodellen er med ramme i Alu Silver og med højttalerfront i Black.

Loewe Reference ID kan desuden individualiseres med valg af forskellige farver på stoffet til højttalerfronten: Silver White, Black/Rhombus eller Beige/Rhombus. Bagsidebeklædningen, der er af glas, kan ligeledes varieres, og som Loewe altid tilbyder, findes der også til Reference ID et stort antal stande, rack og ophængsløsninger.

Vejledende udsalgspriser:

Loewe Reference ID 40" fra kr. 46.999,-
Loewe Reference ID 46" fra kr. 51.999,-
Loewe Reference ID 55" fra kr. 61.999,-

Nærmeste forhandler oplyses af EET Europarts på tlf. 45 82 19 19 - og kan findes på www.loewe.dk / Find forhandler eller direkte her på Find Loewe Forhandler

EET Europarts er distributør af Computer & Printer dele, Lifestyle Electronics, Home Entertainment samt Overvågning & Sikkerhedsløsninger. Virksomheden er Europas største distributør inden for videoovervågning, reservedele og tilbehør til computere, printere, tablets og mobiltelefoner.

EET Europarts forhandler en lang række førende mærker. Mere end 400.000 varenumre fordelt på mere end 300 forskellige varemærker er repræsenteret i sortimentet, herunder: HP, Lexmark, IBM, Canon, Epson, Acer, Axis, Synology, IQeye, Samsung, Ernitec, Sony, Milestone, Sling Media, B&O PLAY, MicroBattery, MicroMemory, MicroLamp, MicroStorage, MicroConnect, MicroScreen, Hitachi, Western Digital, estuff, Sandberg, Garmin, Jawbone, Kensington, Libratone, Loewe og mange andre.

EET Europarts er en del af EET Group, grundlagt i 1986, og i dag en af Europas førende distributører inden for IT, Lifestyle Electronics, Home Entertainment samt Overvågning & Sikkerhedsløsninger  med 30 salgskontorer i 25 lande, fordelt over Europa og Afrika. Koncernen beskæftiger knap 400 ansatte, servicerer mere end 40.000 forhandlere og ekspederer mere end 750.000 leverancer om året. Mere information findes på www.eeteuroparts.dk / www.eetgroup.com