Ny Loewe Subwoofer i elegant og kompakt design

Ny Loewe Subwoofer i elegant og kompakt design

Trods sin beskedne størrelse er den nye Loewe Subwoofer 300 en yderst effektiv premium subwoofer, der med teknisk styrke leverer både visuel og akustisk perfektion.

Det karakteristiske sorte kabinet er fremstillet af 18 mm tyk akustisk designet kompositmateriale, der sammen med det kompakte design (W 24.1 / H 25.8 / PD 24.1) giver Subwoofer 300 et helt særligt udtryk. Toppen består af en kraftig 6mm aluminiumsplade konstrueret uden synlige fastgørelser eller skruer. Alle stik og porte er placeret på undersiden med en skjult kabelbakke, så subwooferen får et diskret og sofistikeret udseende. Lydindstillingerne kan reguleres helt efter, hvorledes subwooferen placeres, dvs.: fritstående, tæt på en væg eller i et hjørne af rummet. Loewe Subwoofer 300 er en ideel løsning til enhvert set-up.

Tre indbyggede køleelementer gør subwooferen til et ægte kraftcenter. To passive membraner og en aktiv højttaler sikrer en intensiv bas fra det lille kabinet. Det imponerende akustiske koncept giver en stærk og koncentreret bas med en samlet ydelse på 300 watt, som giver en høj og enestående lydkvalitet. I kombination med det nye Loewe One TV, eller andre tv-modeller fra Loewe, forstærker subwooferen lydafspilningen fra film og musik på imponerende vis, og gør lydoplevelsen både kraftfuld og dramatisk.

Subwoofer 300 tilfører bassen dimension, mens et tilkoblet Loewe TV kan fungere som centerhøjttaler. Subwoofer 300 forbindes enkelt med alle Loewe TV-modeller, der er udstyret med integreret Digital Audio Link (DAL). For at øge kvaliteten af lyden yderligere, kan to ekstra højttalere tilsluttes og konfigureres som et 3.1 lydsystem. Loewes lydteknikere har lagt særlig vægt på at sikre et harmonisk match mellem Subwoofer 300 og Loewes højttalere, derfor er lydindstillingerne blevet perfektioneret, så enhederne både akustisk og design mæssigt passer perfekt til hinanden.

Med den smarte menunavigation og automatiske "parring" af enhederne, kan lydsystemet hurtigt og nemt installeres. Og ønsker man ekstra meget baslyd, er det muligt at forbinde to Loewe Subwoofer 300 i systemet, så lyden bliver endnu mere kraftfuld.

Model

Loewe Subwoofer 300, Black, vejl. udsalgspris kr. 6.999,-

Distribution

Loewe produkter distribueres i Norden af EET Europarts. For yderligere information kan EET Europarts i Danmark kontaktes på tlf. 45 82 19 19.

For produktinformationer og oplysning om nærmeste Loewe forhandler, se mere på www.loewe.dk

Om Loewe

Loewe opfandt fjernsynet for mere end 80 år siden. Virksomhedens udviklingsafdeling, produktion og service er beliggende i byen Kronach, i Bayern i Sydtyskland. Loewes produkter er designet med henblik på at have lang levetid og et lavt energiforbrug. Dette opnås blandt andet gennem brug af modular-teknologi, anvendelse af kvalitetsmaterialer, kvalitetsforarbejdning, regelmæssige softwareopdateringer, og ikke mindst smukke og tidløse designs.

Virksomheden forhandler en lang række førende mærker og produkter. Mere end 1.000.000 varenumre fordelt på mere end 700 forskellige varemærker er repræsenteret i sortimentet, herunder: HP, Lexmark, IBM, Canon, Epson, Acer, Lenovo, Axis, Synology, Samsung, Ernitec, Sony, Milestone, Sling Media, B&O PLAY, MicroBattery, MicroMemory, MicroLamp, MicroStorage, MicroConnect, MicroScreen, Hitachi, Western Digital, eSTUFF,
Clint, Podspeakers, Sandberg, Garmin, Kensington, Loewe og mange andre.

EET Europarts er en del af EET Group, grundlagt i 1986, i dag repræsenteret  med 32 salgskontorer i 27 lande fordelt over Europa og Afrika. Koncernen beskæftiger mere end 500 ansatte, servicerer mere end 44.000 forhandlere og ekspederer mere end 1.000.000 leverancer om året. EET Group har hovedsæde i Birkerød og logistikcenter i Ballerup.