Ny Mini JAMBOX med MAKSIMUM lyd

Ny Mini JAMBOX med MAKSIMUM lyd

Den ultra kompakte Mini JAMBOX er fremstillet af ét stykke ekstruderet aluminum. Det får den til at fremstå ikonisk og skulpturel i designet og samtidigt skaber aluminiumskabinettet de bedste betingelser for en fantastisk lydgengivelse fra denne lille højttaler.

Mini JAMBOX har lommeformat og kan medbringes overalt. Den afspiller lyd fra bluetooth enheder, som smartphones, tablets og bærbare computere og gør underholdningen komplet med en fantastisk trådløs lydoplevelse, uanset om det er; film, TV, spil, radio, musik streaming, web indhold eller telefonkald der afspilles.

Lækker lyd

Mini JAMBOX er bestykket med to neodymium højtalere og en passiv bass-reflex. Det skaber den maksimale lydkvalitet i højttalerens meget lille kabinet. Med avanceret DSP (Digital Signal Processor) teknologi er Mini JAMBOX optimeret til at gengive alle typer af lyd på enestående vis, både filmlyd, spil, stemmer og musikgenrer fra hip hop til klassisk.

Smart Jawbone App

Gratis App til Mini JAMBOX (Jawbone App) findes til iOS og Android. App´en gør det muligt blandt andet at organisere sine playlister, og ved at tilføje iTunes, Rdio og Spotify musikbiblioteker til Jawbone App´en kan man tilgå alle sine playlister fra ét og samme sted.
Den nye Jawbone App har desuden en række andre smarte features - blandt andet navngivning af Mini JAMBOX, samt mulighed for at vælge mellem 11 forskellige stemmer og 8 forskellige sprog til den indbyggede "stemme" i Mini JAMBOX´en.

Ni forskellige farver

Mini JAMBOX fås i ni forskellige varianter. Hver variant har sin egen farve og et mønstret højttaler-gitter, der afspejler sig i modelnavnet; Purple Snowflake, Blue Diamond, Aqua Scales, Graphite Facet, Red Dot, Green Dot, Orange Dot, Silver Dot og Yellow Dot.
Mini JAMBOX er batteridrevet og spiller op til 10 timer på et fuldt opladet batteri. Højttaleren oplades via USB-kabel og der medfølger desuden 3,5 mm stereo kabel.

Tekniske specifikationer:

Dimensioner:

• L: 154 mm
  • B: 24.5 mm
  • H: 58 mm
  • V: 255 gram

Lyd:

• Proprietary acoustic drivers (stereo pair)
  • Proprietary passive bass radiator
  • Type 1-kompatibel mikrofon

Tilslutninger:

• Bluetooth 4.0 (w/ BTLE)
  • 3.5 mm stereo input
  • Micro-USB Port (kun til opladning)
  • Simultant multipunkt: tilslut to enheder på samme tid

Strøm og batteri:

• Tænd/Sluk knap
  • 10 timers afspilning på et opladet batteri
  • Indbygget genopladeligt Lithium-ion batteri

Vejledende udsalgspris for Mini JAMBOX er kr. 1.299,-

Mini JAMBOX distribueres i Norden af EET Europarts, som oplyser nærmeste Mini JAMBOX forhandler på telefon 45 82 19 19.

Se JAMBOX produkter her!

EET Europarts er Europas førende distributør inden for: Computer & Printer parts, Home Entertainment & Lifestyle Electronics, Surveillance & Security samt Point of Sale & Digital Signage.

Virksomheden forhandler en lang række førende mærker  og produkter. Mere end 400.000 varenumre fordelt på mere end 300 forskellige varemærker er repræsenteret i sortimentet, herunder: HP, Lexmark, IBM, Canon, Epson, Acer, Lenovo, Axis, Synology, IQeye, Samsung, Ernitec, Sony, Milestone, Sling Media, B&O PLAY, MicroBattery, MicroMemory, MicroLamp, MicroStorage, MicroConnect, MicroScreen, Hitachi, Western Digital, estuff, Sandberg, Garmin, Jawbone, Kensington, Libratone, Loewe og mange andre.

EET Europarts er en del af EET Group, grundlagt i 1986, i dag repræsenteret  med 30 salgskontorer i 25 lande fordelt over Europa og Afrika. Koncernen beskæftiger knap 400 ansatte, servicerer mere end 40.000 forhandlere og ekspederer mere end 750.000 leverancer om året. EET Group har hovedsæde i Birkerød og logistikcenter i Ballerup.