Oplev verdens næstflotteste Loewe Gallery: Det  ligger i Frederikshavn

Oplev verdens næstflotteste Loewe Gallery: Det ligger i Frederikshavn

Hvert år kåres, efter meget nøje udvælgelsesprocedurer, de tre Loewe Gallerier i verden, som Loewe vurderer på flotteste vis repræsenterer det, der kendetegner Loewes unikke brand og enestående produkter: elegant og individualiseret design, innovativ teknologi og eksklusiv kvalitet.

I 2012 er Loewe Gallery Frederikshavn netop kåret som Loewe Gallery nr. 2 i verden, og har med denne Loewe Silver Award 2012 opnået en utrolig flot status blandt de i alt 213 Loewe Gallerier, der findes på verdensplan. Loewe Gallery Frederikshavn er kun overgået af Loewe Gallery Harrods i London, UK, der blev kåret som Loewe Gallery nr. 1 i verden, og fik tildelt Loewe Gold Award 2012.

Verdens næstflotteste Loewe Gallery
Den lokale prisoverrækkelse fandt sted i Odense, hos nordisk Loewe distributør Kjaerulff 1 Development A/S, hvor Nordic Brand Manager Michael Brandi overrakte prisen til Gallery indehaver Laust Nielsen.

„Vi er utroligt stolte over at være blevet kåret som Loewe Gallery nr. 2 i verden“ sagde Laust Nielsen, indehaver af Loewe Gallery Frederikshavn, ved overrækkelsen. „Udover æren og det officielle certifikat, der dokumenterer kåringen og den medfølgende pris, en Loewe Dealer Silver Award, er dette et helt klart udtryk for, at vi i vores Gallery i Frederikshavn er i stand til på verdens (næst-)flotteste vis at præsentere og demonstrere Loewes enestående produkter, på en måde, og i omgivelser, som vores kunder med rette kan forvente af et eksklusivt highend brand som Loewe.”

Stor anerkendelse
I Danmark sker markedsføring og distribution af Loewe produkter gennem den nordiske distributør af highend consumer produkter, Kjaerulff 1 Development A/S i Odense. Her udvælger man med omhu sine Loewe forhandlere.
Hos Loewe har man en filosofi der lyder: Det er ikke altid nok at leve op til normen – nogle gange må man selv sætte standarden. Og præcis den filosofi har Laust Nielsen og hans medarbejdere arbejdet benhårdt på at leve op til – siden Loewe Gallery Frederikshavn åbnede i august 2010. Den indsats er jeg overbevist om, har ført til denne meget flotte kåring, som Loewe Gallery nr. 2 i verden - blandt 213 Gallerier worldwide“ siger Nordic Brand Manager Michael Brandi, Kjaerulff 1 Development A/S.

Det stærke brand
Loewe positionerer sig som et brand, for den kræsne køber, der ønsker unik billed- og lydkvalitet, smukt design, brugervenlighed og ikke mindst bekvemmelighed. F.eks. betjenes alle Loewes system-komponenter med én og samme fjernbetjening. Og som en af de nyeste features kan Loewes TV også betjenes via iPad - med App´en Loewe Assist Media App.

Loewe opfandt fjernsynet
Loewe står bag en række verdensopfindelser inden for både tv og lyd. Det var Loewe, der opfandt verdens første elektroniske fjernsyn i 1931. Loewe har altid haft fingeren på tidens teknologipuls og blik for at tænke i nye baner. I 1997 opfandt Loewe verdens første fjernsyn med internetadgang. Loewe var desuden blandt de første, der lancerede plasma- og LCD-tv. I dag udtrykker Loewe sig gennem et stærkt brand med værdier som; enestående teknologi, unikt design og fleksibel individualitet. Og selv om det første tv blev opfundet for over 80 år siden, er Loewe´s statement alligevel: „Hvem påstår, man ikke kan genopfinde det?“ Loewe redefinerer og udfordrer konstant begrebet det perfekte Home Entertainment system.

Og nu kan du altså besøge verdens næstflotteste Loewe Gallery: det ligger i Frederikshavn.

Find Loewe Gallery Frederikshavn her.

Om Loewe

Loewe producerer og markedsfører eksklusive design TV og lydsystemer, Audiodesign produkter, Blu-ray-afspillere, dvd-optagere, samt Media- og Multiroom-løsninger, både som enkeltstående produkter og som komplette Home Entertainment systemer.

Elegant og individualiseret design, innovativ teknologi og eksklusiv kvalitet er kendetegnende for Loewes premium produkter.

Loewe leverer Home Entertainment systemer med HD-billedkvalitet, 3D teknologi, integreret digital harddiskoptager (DR+) samt MediaPortal, der giver perfekt samspil mellem tv og internet.

Loewe AG blev grundlagt i Berlin i 1923 og havde i 2011 en omsætning på 274,3 mio. euro. Selskabet  beskæftiger ca. 1.000 medarbejdere og er repræsenteret i 50 lande med egne datterselskaber og distributører.