Skabt til Loewe Home Entertainment - Nye Loewe Racks

Skabt til Loewe Home Entertainment - Nye Loewe Racks

Intet andet møbelkoncept passer bedre til Loewes TV, lyd- og systemkomponenter end de eksklusive og individualisérbare Loewe Racks.

Det skyldes ikke alene det tidløst elegante design og den usædvanligt flotte finish, hvor alle synlige overflader er forsynet med en smuk trelags lakering i fineste udførelse, der med håndkraft er højglanspoleret i op til tolv arbejdsgange.

Loewe Racks imponerer også med deres gennemtænkte funktionalitet ned til mindste detalje. Eksempelvis giver det integrerede luftcirkulationssystem en optimal ventilation af den elektronik, der befinder sig i racket.

Og når det gælder individuelle indretningsmuligheder er der heller ingen grænser for fleksibiliteten i Loewe Racks. Uanset hvilken Loewe systemenhed det gælder; Loewe Subwoofer, Loewe Sound Projector, stereo- eller centerhøjttaler, BluRay Player, CD- og DVD-samling og Loewe Active Glasses eller Loewe fjernbetjening, så kan der skabes plads til det hele. Det komplette Loewe Home Entertainment system giver på denne måde et elegant og ryddeligt indtryk. Og via HDMI-link kan Loewe fjernbetjeningen stadig aktivere samtlige Loewe komponenter, selv om de opbevares skjult i Loewe Racks.

Loewe tv kan placeres på en enestående fleksibel måde oven på Loewe Racks, i præcis den position kunden ønsker: til venstre, i midten eller til højre. Et unikt skinne- og holdersystem sikrer optimal placering og fiksering af tv´et.

Loewe Racks har en elegant og fulddækkende topplade, uden udstansede huller, og således er det også muligt at placere Loewe tv på racket på en bordstand – eller placeret tv´et på væggen over racket.

Som noget nyt tilbydes også en elegant og indirekte baggrundsbelysning til Loewe Racks i de større modeller 165.30 og 165.45. Og sidst, men ikke mindst, er det med den nye bagvægsafdækning (ekstratilbehør) til Loewe Racks muligt at placere Loewe Racks frit i rummet, da alle kabler kan føres skjult.

Loewe Racks fås i farverne Krom Sølv, Sort Højglans og Hvid Højglans.

Vejledende udsalgspriser fra kr. 10.999,- ekskl. belysningskit og adapter.

Nærmeste forhandler findes på www.loewe.dk / Find forhandler eller oplyses hos Kjaerulff 1 Development A/S på tlf. 66 13 54 80.

Om Loewe

Loewe producerer og markedsfører eksklusive design TV og lydsystemer, Blu-ray-afspillere, dvd-optagere, samt Media- og Multiroom-løsninger, både som enkeltstående produkter og som komplette Home Entertainment systemer.

Elegant og individualiseret design, innovativ teknologi og ypperlig kvalitet er kendetegnende for Loewes premium produkter.

Loewe leverer Home Entertainment systemer med HD-billedkvalitet, 3D teknologi, integreret digital harddiskoptager (DR+) samt MediaPortal, der giver perfekt samspil mellem tv og internet.

Loewe, der blev grundlagt i Berlin i 1923, havde i 2011 en omsætning på 274,3 mio. euro.

Selskabet beskæftiger ca. 1.000 medarbejdere og er repræsenteret i 50 lande med egne datterselskaber og distributører.