Autoriseret Mercedes-Benz-værksted i Kastrup holder kunderne godt kørende

Autoriseret Mercedes-Benz-værksted i Kastrup holder kunderne godt kørende

En gennemgribende plan for det nye autoriserede Mercedes-Benz-værksted i Kastrup har bragt det stærke Ejner Hessel-produkt tættere på mange Mercedes-Benz-kunder i København og omegn.

Da Ejner Hessel A/S købte Via Biler i efteråret 2020, var der lagt en helt konkret plan for afdelingen i Kastrup. Familievirksomheden ville i endnu højere grad komme tættere på sine københavnske kunder og forstærke sin position på det sjællandske marked ved at opbygge et autoriseret Mercedes-Benz-værksted til både person- og varebiler samt reparation af skader.

Nu har det autoriserede Mercedes-Benz-værksted været kørende i fem måneder, og med det nyeste udstyr, nyeste kompetencer og alt opbygget efter Mercedes-Benz-forskrifterne fra Tyskland har en del af Ejner Hessels kunder i København allerede opdaget fordelen ved, at der nu forefindes et værksted i ”baghaven” i Kastrup.

Kashif Khan Bangash er værkfører for personbiler hos Ejner Hessel A/S i Kastrup, og han har været med, siden forretningen blev en del af Hessel-familien. Kashif er meget tilfreds med det faktum, at værkstedet nu kan hjælpe Mercedes-Benz-kunder fra København og Storkøbenhavn.

- Vi har fra den første dag oplevet en stor tilfredshed hos de personbilskunder, der har fået øjnene op for det autoriserede Mercedes-Benz-værksted herude. Det er nemt, bekvemt og kompetent. For en del af kunderne i og omkring København er vi en fordel for dem, nu hvor vi kan hjælpe i Kastrup, og samtidig tage lidt af trykket fra vores andre afdelinger. Vores medarbejdere er fuldt ud opdaterede, udstyret er nøje udvalgt efter forskrifterne fra Tyskland, og indsigten stor i person- og varebiler fra Mercedes-Benz. Mercedes-Benz-værkstedet i Kastrup kommer til at gøre en forskel for vores kunder. Det oplever vi allerede. Vi har endda fået kunder ind på værkstedet, der først stifter bekendtskab med Ejner Hessel-kulturen nu, fordi bilen måske er købt et andet sted. De møder skaber nye og fremtidige kunder hos os. Her er vores kundemodtager Simone Nyborg og medarbejderne super gode, fortæller en synligt stolt værkfører.

Fra venstre mod højre ses her Kristian Munk Jacobsen, Simone Nyborg og Kashif Khan Bangash som er noget af det personale, som de københavnske kunder bliver mødt af hos Ejner Hessel A/S i Kastrup.

Ejner Hessel A/S er en af de helt store aktører på varebilsmarkedet i Danmark. Der ruller hvert år ca. 6000 varebiler ud på de danske landeveje fra en Ejner Hessel-forretning, og med både service og vedligehold er det autoriserede Mercedes-Benz værksted i Kastrup også en vigtig faktor for virksomhederne, der har brug for, at deres varebiler er godt kørende.

Kristian Munk Jacobsen er værkfører for varebilerne, og sammen med Michael Dennis Vejen, der er skadeschef for pladeværkstedet, holder teamet varebilerne godt kørende.

- Vi har en stor forståelse for vores erhvervskunder. Deres biler er et vigtigt værktøj, de skal bruge hver dag. Derfor skal vi, og opererer vi, med korte ventetider og høj faglighed, hvilket giver høj kundetilfredshed, fordi vi får bilerne ud der, hvor de gør en forskel for vores erhvervskunder – nemlig på vejene. Vi skal sørge for, at vi løser opgaven tilfredsstillende, hurtigt og med den faglighed, der gør, at vores kunder ikke skal ind til os igen. Vi har siden oktober 2021 været autoriseret værksted for Mercedes-Benz-varebiler, og med den autorisation følger der store krav. Derfor glæder det mig, at vi netop på det område, hvor indsatsen af mine medarbejdere kan måles bedst, ligger i top. Kundetilfredsheden har altid været et nøglepunkt for Ejner Hessel A/S. Vi ser frem til at få endnu flere Mercedes-Benz-kunder herud til Kastrup, så vi kan hjælpe dem hurtigt og effektivt, afslutter Kristian Munk Jacobsen.

Ejner Hessel A/S i Kastrup har til huse på adressen Kirstinehøj 62 i Kastrup, hvor der er rig mulighed for at parkere bilen eller få stillet en lejebil til rådighed ved reparation af din egen.