Xbox minikøleskab er landet

Da Xbox Series X blev lanceret i 2019, dukkede der hurtigt flere "memes" op, som sammenlignede dets firkantede design med et køleskab. Microsoft valgte at tage del i joken og lave et køleskab i begrænset antal i efteråret 2021. Det blev hurtigt blev udsolgt.

Den 1. april kommer Xbox minikøleskabet på hylderne hos Elgiganten og bliver dermed tilgængeligt for nordiske fans - og nej, det er ikke en aprilsnar.

- Selvom Xbox minikøleskabet i 2021 kun blev lanceret på få markeder verden over, har interessen også været stor her i Norden, og derfor er vi meget glade for at kunne tilbyde produktet til vores kunder fra 1. april, siger Casper Mortensen, Ass. Sales Manager – Gaming hos Elgiganten.

Xbox mini-køleskab kan rumme 12 drinksenheder og har dørhylder designet til snacks. Køleskabet kommer også med en USB-port og DC-strømadapter, så du kan tage det med dig overalt. Produktet er til salg hos Elgiganten som den eneste elektronikkæde i Norden, blandt få lande uden for USA og Storbritannien. Prisen er 999 kr.

Pressekontakt:
Casper Mortensen
Ass. Sales Manager – Gaming
Elgiganten A/S
Mail: casper.mortensen@giganten.dk

• Data, Telekommunikation, IT

• casper mortensen
  • detailhandel
  • forbrugerelektronik
  • køleskab
  • elektronik
  • elprodukter
  • xbox
  • gaming

Elgiganten er Danmarks førende varehuskæde indenfor mærkevareprodukter i hjemmeelektronik og hårde hvidevarer. Elgiganten blev etableret i Danmark i 1996 og har i dag over 2.300 medarbejdere fordelt pa 40 varehuse landet over samt en af landets største internetbutikker på Elgiganten.dk.

Elgiganten A/S indgår i Elkjøp Nordic-koncernen, der i regnskabsåret 2020/21 omsatte for 49,8 milliarder norske kroner. Der er i alt 414 varehuse og ca. 11.000 medarbejdere i Norden. Alle nordiske varehuse forsynes fra det over 100.000 kvm store centrallager i Jönköping, Sverige. Elkjøp-koncernen ejes af Currys plc.