Vigtig information om coronavirus

Vigtig information om coronavirus

Coronavirus har sat os alle i en uvant position. EnterCard har en robust plan for, hvordan vi fortsat yder god service for vores kunder og samtidig tager samfundsansvar under denne pandemi.

Vi gør vores bedste for at besvare alle henvendelser fra vores kunder og sikre, at de fortsat kan anvende vores produkter. Vi er i normal drift, men alle møder med eksterne leverandører vil foregå via Skype, telefon eller andre digitale løsninger.

På EnterCards hjemmeside har vi samlet information, som kan hjælpe vores kunder.

Besøg hjemmesiden på www.entercard.dk

EnterCard er et nordisk kreditkort firma, der tilbyder smarte betalings- og finansieringsløsninger til 2 millioner kunder. EnterCard blev etableret i 2005 som et joint venture mellem Swedbank og Barclays Bank. Vi designer og udsteder kredit kort skræddersyet til vores kunders behov i samarbejde med partnere og banker – og gennem vores eget brand re:member. EnterCard har i alt 400 ansatte fordelt på kontorer i Stockholm, Oslo, Trondheim og København.

Entercard

Entercard er et nordisk selskab, der tilbyder smarte betalings- og finansieringsløsninger til 1,7 millioner kunder. Entercard blev etableret i 2005 som et joint venture mellem Swedbank og Barclays Principal Investments Limited. Vi designer og udsteder kreditkort og forbrugslån tilpasset kundernes behov, både i samarbejde med banker, organisationer og detailhandlere, og gennem vores eget forbrugernes mærke re:member. Entercard har i alt 400 ansatte fordelt på kontorer i Stockholm, Oslo, Trondheim og København.

Arne Jacobsens Allé 13, 3. L2
2300 København S, Denmark