Opryddet og stressfri jul med smarte opbevaringsløsninger

Opryddet og stressfri jul med smarte opbevaringsløsninger

Julen nærmer sig med hastige skridt, huset skal gøres rent, julegaver købes og julegodter bages, hvilket også kan betyde øget rod og uorden i hjemmet. I disse tider kan opbevaringsprodukter være vores bedste venner, når det kommer til at holde orden og skabe en roligere atmosfære i hjemmet.

Opbevaringsløsninger har en enkel, men ekstremt vigtig funktion – at organisere og maksimere pladsen. Uanset om det er for at holde køkkenet og stuen ryddelig under julefejringen eller for at organisere din garderobe, så spiller opbevaringsprodukter en afgørende rolle. For nyligt lancerede vi stofopbevaringsbokse, der er lavet af 57% genbrugsmateriale. De fås i tre størrelser, og når de ikke er i brug, kan de nemt foldes sammen. Selvom opbevaringsprodukter ikke står øverst på ønskesedlen for de fleste, er de perfekte til at pakke julegaver ind i. På den måde kan indpakningen leve videre med et fortsat formål! Se mere om vores stofopbevaring her.

For mange mennesker er julen også ensbetydende med madlavning og bagning. Her kan opbevaringsprodukter i køkkenet spille en stor rolle og med Leitz MyBox får du orden i hele hjemmet! Opbevaringskasserne er fødevaresikre og velegnede til al varm og kold mad, og ved hjælp af organiseringsbakker kan du maksimere indholdet af selve boksen. Perfekt til opbevaring af juleslik, kager eller overskud af al julemad. Se mere om vores MyBoxes her.

Ved at bruge opbevaringsløsninger bliver det nemmere at bevare roen og nyde julestemningen og undgå at stresse over rodet. Glædelig jul og godt nytår fra ACCO Brands.

Om Esselte - en del af ACCO BRANDS