Stærke nytårstilbud fra Fiat

Stærke nytårstilbud fra Fiat

Efter julen kommer som bekendt fasten. Hos Fiat gælder det også priserne, og derfor begynder det nye år med stærke tilbud på adskillige modeller.

Hvis du ikke har fået nok af at fejre jul og nytår, kan du gøre en af to ting. Du kan tage til Dronningens nytårskur på Amalienborg. Men hvis din invitation til den fest er gået tabt, kan du også besøge din lokale Fiat-forhandler i stedet. Her går du glip af banketten med det officielle Danmark, til gengæld er der gode tilbud på en lang række modeller.

Spar op til 35.000 kr. på Fiat Tipo

Det gælder blandt andet hele familiens udholdende og praktiske arbejdshest Fiat Tipo, der kommer både som 5-dørs og Station Wagon. Tipo Street kommer med udstyr som 16’’ alufælge, tonede ruder bag, LED-kørelys, fartpilot, nødbremse, aircondition samt 3,5’’ display i instrumentbrættet. Motoren er en benzinmotor på 1.4 liter med 95 hk, og netop nu fås Tipo Street fra 159.990 kr.

Dens endnu mere veludstyrede storebror hedder Tipo Mirror. Den kommer med 16’’ alufælge, Apple Carplay, Uconnect LIVE med 7’’ HD-touchskærm, klimaanlæg, LED-kørelys, tågelygter, 3,5’’ farvedisplay i instrumentbrættet, parkeringssensor bag samt kromspejle og kromdetaljer. Tipo Mirror med dieselmotor på 1.6 liter og 120 hk – både med manuelt gear og automatgear – er nedsat med 35.000 kr. og starter ved kun 194.990 kr.

WLTP med standardudstyr. Forbrug v. bl. kørsel 18,2 -13,2 km/l, CO2-emission 142-171 g/km. Årlig ejerafgift 2.380 – 3.500 kr. Bilen er vist med ekstraudstyr, som kan ændre forbrug, emission, pris og ejerafg.

Spar 10.000 kr. på Fiat 500

Fiat 500 og cabrioleten 500 C er ikoniske, elskede og charmerende som få. Den populære Pop-udgave kommer med Uconnect med 5’’ touchskærm, aircondition, læderrat med ratbetjening, LED-lys i kombination med kørelys og meget mere. Og prisen er nu nedsat med 10.000 kr., så det charmerende køretøj fås fra 119.990 kr. Vil du et trin op i udstyr er 500 Lounge Plus et godt bud. Foruden al udstyret fra Pop har den også bl.a. 15’’ alufælge, Uconnect med 7’’ HD-touchskærm, fartpilot, klimaanlæg og parkeringssensor bag. Også den er nedsat med 10.000 og fås fra 129.990 kr. Hvis du vil vælge fra øverste hylde, er den topudstyrede 500 Super Star noget for dig. Den kommer med 16’’ alufælge, Uconnect med 7’’ HD-touchskærm, klimaanlæg, TFT-display i instrumentgruppen, tågeforlygter, kromlister for og bag, Poltrona Frau sportslædersæder, parkeringssensor samt meget andet. Den er også nedsat med 10.000 kr. og kan anskaffes fra kun 149.990 kr. Alle tre udgaver kommer med den 1,2 liters benzinmotor med 69 hk.

WLTP med standardudstyr. Forbrug v. bl. kørsel 17,9 km/l, CO2-emission 130 g/km. Årlig ejerafgift 1.080 kr. Bilen er vist med ekstraudstyr, som kan ændre forbrug, emission, pris og ejerafg.

500X fra 199.990

Charmen fra Fiat 500 og fordelene ved en SUV mødes i Fiat 500X. 500X Urban, der kommer med bl.a. vognbaneassistent, skiltegenkendelse med fartbegrænser, aircondition og fartpilot er nedsat med 10.000 kr., så den fås fra kun 199.990 kr. Den kommer med en benzinmotor på 1.0 liter med 120 hk, der gør Urban til et friskt bekendtskab.

500X City Cross First Edition har den samme motor og kommer udover udstyret fra Urban også med bl.a. 16’’ alufælge, blindvinkel alarm, nødbremse, adaptiv fartpilot, parkeringssensor bag og Apple Carplay for 249.990 kr. Desuden betyder Limited Edition-kampagnemodellen, at der yderligere følger ekstraudstyr for mere end 40.000 kr. med i prisen – bl.a. lyssensor, regnsensor, automatisk langt lys, fuld LED-lys, klimaanlæg, parkeringssensor for og bakkamera.

WLTP med standardudstyr. Forbrug v. bl. kørsel 14,5 km/l, CO2-emission 152g/km. Årlig ejerafgift 1.780 kr. Bilen er vist med ekstraudstyr, som kan ændre forbrug, emission, pris og ejerafg.

Syv pladser til lav pris

Plads er rart, og meget plads er meget rart. Det får man i Fiat 500L Wagon Urban Plus, der desuden kommer med syv sæder, klimaanlæg, Uconnect LIVE med 7’’ HD-touchskærm, Apple Carplay, fartpilot, LED-kørelys, regnsensor, lyssensor og city nødbremse foruden meget andet. Den har en dieselmotor på 1.3 liter med turbo og 95 hk, og prisen er sænket med 10.000 kr., så den kan anskaffes fra kun 214.990 kr., men kun så længe lager haves.

WLTP med standardudstyr. Forbrug v. bl. kørsel 18,5 km/l, CO2-emission 132 g/km. Årlig ejerafgift 3.500 kr. Bilen er vist med ekstraudstyr, som kan ændre forbrug, emission, pris og ejerafg.

Gode muligheder for finansiering

Med FCA Capital er der også gode muligheder for at finansiere sin kommende Fiat. Eksempelvis kan Fiat 500 Pop finansieres med 0 kr. i udbetaling og en månedlig ydelse på 1.561 kr. i 96 måneder.

Fiat 500 1.2 ECO Start & Stop 69 hk Pop, ÅOP 5,77%, fast debitorrente 2,99%, samlet kreditbeløb 128.485 kr., samlede kreditomk. 29.886 kr., samlet tilbagebetaling 149.865 kr.